Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Parádo trp!

Říkávaly babička s maminkou, když mi splétaly vlasy nebo píchaly špendlíkem při výrobě kaťat podle Burdy. A tak jsem trpěla, neb to se pro krásu, jak známo, musí.

Začalo to už v raném mládí. Abych byla ve školce za krasavici, přišila jsem si na čelenku mašličku. Jelikož jsem to úplně neuměla, mašlička se ve větru vrtěla a já vypadala, že brzo odletím, čemuž se ostatní děti náramně smály.

Neslavně dopadly i pokusy o vlasovou úpravu. Ofinka ustřižená krejčovskými nůžkami pod stolem mi na eleganci nepřidala a pozdější pokus ji přišpendlit k hlavě sponkami, taktéž ne. Dokud byly vlasy mokré, ještě to ušlo, ale když uschnuly, vypadala jsem jako příbuzná dikobraze.

Se zahájením střední školy jsme s kamarádkou Danou naznaly, že zapnutá zimní bunda ani čepice nezvyšují náš sexappeal, neb vypadáme jako Amundsen při výkonu svého povolání a chodily jsme zásadně rozepnuté, bez šály i pokrývky hlavy, a to i v třeskutých mrazech. Matka se opovržlivě vyjádřila, že jsem jako „pobůchanej Hrdina“, což byl patrně nějaký slaboduchý vzdálený příbuzný, jehož identita mi zůstala skryta, jelikož v nezapnutých svršcích jsem zaznamenala jen mě a mou kamarádku. Aspoň jsem byla otužilá! Což mi ovšem nepomohlo, když jsem usoudila, že jsem stráááášně tlustá (59 kg při 175 cm) a jala se bez předchozího tréninku běhat uprostřed zimy. Místo štíhlé linie jsem byla odměněna angínou.

Pak nastal čas moderního piercingu. Protože jsem chtěla jít s dobou, matka by mi na něco takového peníze nedala, a kapesné se u nás nenosilo z obav, abych si za ně nekupovala třeba drogy a podobné laskominy, rozhodla jsem se jej aplikovat sama. Nechápu! Jehlou sterilizovanou v domácí slivovici jsem krvelačně probodla ušní boltec a pak v mdlobách ulehla na kanape. Při styku s rodiči jsem nosila zásadně rozpuštěné vlasy, ale co čert nechtěl, při jednom z nákupů mi fouknul vánek laškovně do pramenů, až odhalil, co neměl. Matka v šoku upustila nákup a se slovy: „ten debíííl“ mne hodlala zbavit mého nového zkrášlovala přímo v ulicích.

Nenadchla jsem ji ani když jsem své šedomyší hnědé (podle rodičů krásné) vlasy, podomácku obarvila na blond. Otec mne ohodnotil jako odbarvenou cikánku, matka mi dala facku a věštbu, že mi na té palici za chvíli nic nezůstane. Nespravila to ani následná aplikace oranžové barvy, která zářila na blondo-žlutém podkladu jako plamen. Rodiče už neříkali nic a kamarádka Monika, které moje babička mající potíž s moderními jmény říkala Moniga (takový „džejár“ z Dallasu pak dostal vylepšení jména na Mečiar) mi opovržlivě ohodnotila nový hairstyle slovy: „vypadáš jak „mrkfa“. Ona se tou dobou na mě trochu zlobila, protože dostala poznámku za křičení na chodbách školy, které chtěla omluvit tím, že jsem na ni do kabinky záchodu hodila bobek, což jí u paní učitelky moc nepomohlo. Já na ni ten bobek ale opravdu hodila. Ovšem není bobek jako bobek. Jednalo se o taburet z chodby naší školy.

Nosívala jsem zásadně tanga. Vůbec mi nevadilo, že mi přimrzají půlky k sobě (a babička mé prádlo hodnotila kroucením hlavy se slovy: „to sů gatě…“, hlavně, že jsem byla „in“. Stejně jako v časech, kdy se nosily džíny velmi nízko a trička velmi vysoko. Byla jsem tehdy ve víru tance na nočním parníku rozhodně sexy, stejně jako posléze v ordinaci lékaře se zánětem močového měchýře.

Dnes už na krásu kašlu a vyznávám styl ryze praktický. Dobrovolně trpím už jen občas na kosmetice, ale s oblečením už nikdy, přesto, že mi jeden z mých bývalých nedávno řekl, že vypadám jako mamina. Když vidím mladé holky s krátkou bundičkou, ze které lezou celá záda, mám chuť jim ji popotáhnout dolů a naskakuje mi husí kůže jen z pohledu na ně.

Na to všechno jsem si vzpomněla při pohledu na moje nové zimní boty, kterým manžel důvěrně říká moderní důchodky. Ano, nemají k nim daleko, ale jak jsou pohodlné a hřejí! Vrcholem erotiky nebudou asi ani moje poporodní  stahovací kalhotky se zvýšeným pasem. Asi i proto to u nás v posledním půlroce vypadá spíše jako v klášteře, než v nočním klubu, ale co, hlavně, že je mi teplo!

A co vy? Trpíte pro krásu?

www.viktoriebeso.cz

 

Autor: Viktorie Beso | středa 4.2.2015 11:13 | karma článku: 28,96 | přečteno: 2368x
  • Další články autora

Viktorie Beso

Je boj za kvalitní školy předem prohraný?

Svinstvo, které se předvádí v českém školství ve spolupráci s našimi politiky je jako zanícený vřed, který se nedaří vyříznout. Malá nepatrná šance tu však možná je...

24.1.2024 v 9:59 | Karma: 30,28 | Přečteno: 3123x | Diskuse| Společnost

Viktorie Beso

Jak zničit fungující a dětmi oblíbenou školu

Byla nebyla, jedna malá škola, do které děti chodily tak rády, že se jim ani nechtělo domů. Ne, to není pohádka, taková škola opravdu existuje! Zatím...

15.1.2024 v 13:12 | Karma: 38,27 | Přečteno: 3743x | Diskuse| Společnost

Viktorie Beso

Oškubaná jako kuře

Brazilské depilaci jsem se vyhýbala jako čert kříži, ještě aby ne, vždyť co může být horšího, než návštěva gynekologie? Přece návštěva gynekologie a skalpování k tomu!

5.1.2024 v 10:41 | Karma: 37,99 | Přečteno: 6490x | Diskuse| Ona

Viktorie Beso

Proč Péčko Prudí Paničky

Takzvané filmy pro dospělé, tedy takové, kde toho hlavní hrdinové na sobě příliš nemají, se těší více u mužského publika. Že by ženy byly toliko prudérní? Ale kdeže.

19.1.2022 v 9:40 | Karma: 33,22 | Přečteno: 2008x | Diskuse| Ona

Viktorie Beso

Movité ženy a chudí muži

Člověk by neřekl, jak jsou dneska ty ženské při majetku. Naštěstí však mají zdatné muže, kteří jim udatně pomáhají, nastavujíc tak svůj vlastní život všanc.

1.12.2021 v 11:08 | Karma: 34,04 | Přečteno: 1700x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty rozřezal ženu, kufr s ostatky vyhodil z okna

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com