Viktorie Beso

Černý den v historii letáků

5. 01. 2017 8:48:36
Obvykle neplodím blogy na aktuální rychlokvasná témata, neb mne nebaví smrdět s davem, ale toto mne opravdu zaujalo. Toto si žádá vysvětlení! Co je to zas za kauzu s tím černouškem? Šmarjapáno!

Prosím vás, co je to zas za kauzu ten černoch v Lidlu? Respektive v letáku? To lidi fakt nemaj co důležitějšího na práci, než sledovat a kritizovat, jak moc se opaluje kde který manekýn na levná trička?

Uznávám, když jsem tu akční nabídku uzřela, také mne tam poněkud zarazil, ale ne proto, že tam pózuje černoch, nýbrž proto, že mu navlíkli černý triko. Jakože to na něm tak nějak dost splývá, což snad není, probůh, poznatek rasistický, nýbrž designový, bo na bronzově opálenou tetu z Humpolce taky nebudu navlíkat bronzové triko a na albínku bílé, že?

Velmi mě zaujalo všechno to vykřikování, jakože fujtajksl, negr v letáku pro nás vlastence... A to vám milí běloskovoucí Češi nevadí, že vám nějakej jinej negr (možná že i bratranec toho z letáku!) kdesi na plantáži svýma černýma rukama natrhal ty pomeranče a banány, které si za akční ceny kupujete v tom oblíbeném Lidlu, kterej je „bájdvej“ Němec jak střelec a k českýmu vlastenectví má jeho adorování tedy dost daleko? A u Vietnamců ve večerce jste taky nikdy nebyli? Anebo „žlutá“ barva je snesitelnější, než africká noir?

Sím vás, co vás na to černým pánovi v letáku tak uráží? Notabene v zemi, kde jeden černoch už skoro třicet let hlásí zprávy a druhej se prohání po pažitu v reprezentačním dresu českého nároďáku. Nebo sit oho zatím nikdo nevšimnul? A na zahraniční videoklipy nebo NBL se taky nedíváte? Jo, vy kvůli tomu nemáte raděj ani kabelovku....

Aby bylo jasno, já rozhodně nepodporuju nějaký hromadný tahání veškeré verbeže světa do našich luhů, kde si je budeme vykrmovat a sponzorovat ze sociálních dávek, z našich daní. To zase jako prr, pokud má někdo tenhle pocit. Nejsem blázen. Ale v tom případě může být onen vyvrhel klidně oranžovej nebo zelenej, jde o to, zda se chová jako homo sapiens sapiens nebo jako kretén. Tenhle pán z letáku očividně práci má a odvádí daně, navíc žije patrně v Německu, tak proč tolik vzrušení? Nějaký nenaplněný fantazie nebo co? Frustrovaný neukojený paničky a závistiví pánové polykající trpkou pilulku kvantitativně kvalitnější výbavy tmavého chlapíka?

No, ještě, že ten chlapík není tadyzdejší, po pročítání českých internetů by měl asi dost černý noční můry.

A jestli má někdo pocit, že se ho zastávám, protože jsem na černochy, tak fakt nejsem. I když oni si myslí, že jo, a nabídek dostávám nepřeberně. Třeba v Baltimoru mi jeden při čekání na autobus špital „If you try black, you never go back“, což je nabídka, které se fakt těžko odolává, stejně jako nabídka jednoho břeclavského Roma, co na mě velmi neotřele huknul slovy: „vylížu ti pi*u“, což mi od té doby zas jen tak nikdo nenabídnul. Ale já jsem, pěkně prosím, na vysoké černovlasé Evropany s modrýma očima (kdyby někdo třeba chtěl přebít výše uvedené nabídky), i když včera se mi v jednom dokumentu o Hawaii líbil jeden říznutej místňák od koní, takže nevylučuji nahodilou zálibu v jakékoliv rasovém původu, když se to dobře sejde.

My jsme takovej národ, kterej rád dělá dost věcí na černo. Třeba na černo hulíme, stavíme, rybaříme, milujeme kapra na černo, černej humor... a pak se poděláme z černocha v letáku, kterej nám vůůůbec nijak neškodí? Mám takový tip. Dejte si černé jelito, zapijte to černým pivem a kávou a pak si tím lidlovským letákem vytřete, co potřebujete. Barva tiskového materiálu se krásně sjednotí a všem se udělá dobře. Jo, a neopalujte se, není to zdravé!

Autor: Viktorie Beso | karma: 40.51 | přečteno: 6184 ×
Poslední články autora