Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Viktorie, moc hezké, úplně jsem si při tom vzpomenula na svého génia, který momentálně pluje na vrcholu puberty. Kéž by si pouze a jenom strhával fusky ;-D pevné nervy a hlavně se nedejte....jsou to malí vyděrači :-)

1 0
možnosti

Co dalsiho si takhle pri puberte strhava? :D I vam pevne nervy ;)

0 0
možnosti

Já jsem skvělá matka,

Snad nevychovám spratka

Nezlobte se, ale mám podezření, že vychováte.8-o

0 0
možnosti

Anezko, to je dost mozne :D ale jako motivacni mantra to treba zabere :D

0 0
možnosti
Foto

Mnohem lepší, Viktorie!!! Získáváte nadhled R^ Pokračujte ;-)

1 0
možnosti

Jsem si trochu dachla :D

1 0
možnosti

Nechci Vás strašit, Viktorie, ale „sundathonemfusky, nežsimatkavšimne“ se později změní na „sundathonemkřusky, nežsimatkavšimne“ ... a rychle je zahodit. Vzhledem k tomu, že Žofka bude pravděpodobně i v kočárku vyžadovat kelišovskou pozici "ke světu čelem, k matce zády" se máte na co těšit ;-D

0 0
možnosti

Jj klidas v koutku broukajic si tise to asi nebude :D

0 0
možnosti

Když už jste v básničce zmínila tu pubertu... nedá mi, abych neřekla: A bude hůř...:)

0 0
možnosti

Jedna životní etapa musí být vždy tou nejhorší ;-) Já pevně věřím, že u nás bude už jen lépe! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com