Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hledá se naše horolezecká jednička a opora kolektivu Ivanka Vavřinová. Kdo ji viděl v křoví - ve vaně - ať ji neprodleně vyloví! Děkujeme.

2 0
možnosti
Foto

už jsem se dobelhala, děkuji, že jste na mě počkali ;-) a jdu se podívat kde to vlastně jsme...

2 0
možnosti

Viktorie, jsme sdružení horolezců, které se rozhodlo prozkoumat (počtem příspěvků) všechny zajímavé a důležité světové vrcholy. Po dosažení jednotlivých výšin spočineme v některém blogu, kde si trochu odpočineme, a zase táhneme dál. Doufám, že u Vás najdeme pochopení. Budeme se chovat slušně. Předem děkujeme za vlídné přijetí :-).

2 0
možnosti
LN

...aha....to je mi ale překvapení....;-)

3 0
možnosti

Tirič Mir byl dobyt R^[>-]- 7708m, pohoří Hindúkuše (sedmý nejvyšší vrchol Tirič Miru)

Spoluhorolezci, jsme v blogu, který ukazuje na nevhodné chování naplavenin, a jiných živočišných druhů.

Proto se zde chovejte slušně, žádný svinčík! Kdo bude dopaden při rozhazování odpadků, bude potrestán! Jak? Hlídáním "zpívající" Žofky celý půlden.:-)

4 0
možnosti
MT

Mám vás! Voko pousetvníka je všude! A neházejte tu žádné pytlíky!

2 0
možnosti
FS

A jen tak pro pořádek. Jediný skutečný rodilý Pražan, i několik generací z5, je kdo?

Vladimír Kroupa, holenkové! R^

Kupředu levá, zpátky ni krok - buď kroupolog

2 0
možnosti
Foto

Tím všude byl a všechno zná, se vyznačuje zejména náplava. Pro nás pražské to má své výhody, poznáme místního podle toho, že to vůbec neřeší. Že se neposmívá, ani si nestěžuje, ani o tom nepíše, jako třeba teď Vy. Pro nás z Prahe je to prostě úplně normální a nenapadlo by nás to řešit. Jediné co tak trochu vadí, jsou ty stížnosti na pražáky, i když už kdekdo ví, že Praha je plná náplavy. Vlastně si náplava stěžuje na naplaveninu. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Čínské přísloví: "Nebe o sobě nevykládá, že je vysoké" :-)

3 0
možnosti
Foto

Týy jo, já si blogu všimla až teď:-)

Na Moravě, ani v Praze žádné příbuzné nemám, polovina je ze Slovenska a druhá částečně z Ukrajiny a z Plzeňska:-) A přitom nejvíc tíhnu k Liberci,kam jezdím teprve 17 let:-) Liberec mě dostal:-)

1 0
možnosti
VB

Tak taky peknej svetovej prurez :)

1 0
možnosti
FS

Pěkná nová proiflová fotka, Viktorko.R^ Škoda, že tak nevypadáte i v reálu. :-)

Ale máte velkej plus za žufánek, jedno z mých nejmilejších slov - od mé babičky Veselské, z Okříšek u Třebíča. :-)

0 0
možnosti
VB

A Franto, vy jste me nekdy videl real? ;)

Zufanek je moc fajn, hlavne to, ze slouzi k nabirani dobrot a ja jsem desne zrava ;)

0 0
možnosti

Jsem "křtěná Vltavou", a jsem na to patřičně hrdá (rodiče i prarodiče též). Už ne tak na všechny své spoluobčany- též kované Pražáky. Někteří opravdu "machrujou" tak, jak píšete. Proto si od Moravanů vysloužili ty posměšné průpovídky (zabetonované poklopy od kanálů v Brně, aby jsme tam nelezli apod.;-D)

Můj muž je zase Moravan jak poleno, a musím přiznat, že jeho některé "nečeské" výrazy mě vytáčí i po třiceti letech.:-)

1 0
možnosti
VB

Ja jsem napul Morava a Slovakia, manzel Hanak jak cyp a ditko se narodilo par metru od Vltavy, takze Prazak oblastni, nikoliv pokrevni. ;)

1 0
možnosti
VK

Já jsem se v Praze narodila a moje mamka taky,ona je dokonce ze Žižkova,takže kovaná.Ale taťka je z Brna,Králova Pole.Takže jsem stejně Pražák jen poloviční.A můj muž je řepa,i když z Českého Brodu.Takže děti,i když narozené v Podolí,jsou vlastně 3/4 řepy.

2 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com