Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

;-DR^Ač chlap, lehce tuším, jak vám je...zrovna včera jsem dělal cukrbliky na mrňouse, abych udržel jaho zájem a připadal jsem si, mírně řečeno, jak nesvéprávný...

1 0
možnosti
PC

Vždycky mně při tom napadne "co si o mně to dítě asi myslí???" ;-D

0 0
možnosti

Taky si občas pletu suspenzor  se sponzorem.Nebojte,časem se to poddá;-D

4 0
možnosti
VB

No jo, strcit si do kalhot sponzora, to by bylo asi faux pas :D

3 0
možnosti
Foto

Tak nějak si vzpomínám...:-) Ale to už je dáávno;-D

1 0
možnosti
PC

A ještě jedna věc, Viktorie, za totální úpadek bych považovala, pokud byste se zaregistrovala na mimibazaru nebo nějakém jiném příšerném fóru, začala používat slova jako mimísek či mimoušek, láskovat, mocinky, ovulka, manža, atd.   a vyměňovat si příšerné recepty na mimouškovská jídlíčka ... ale to VÁS v žádném případě potrefit nemůže

3 0
možnosti
VB

No, jestli to se mnou pujde takhle dal... ;) Tak se snad i toho "bazarku a mimiska" dockame :D Ale za par dni zacnou prikrmy a moje trochu vetsi svoboda zavitat mezi "normalni" lid :)

0 0
možnosti
PC

Klid, Viktorie, to je jako s ježděním na kole -- nic nezapomenete a bývalé dovednosti se rychle vrátí. A pokud jde o ten pracák - na ten platí dvě moudra: 1. dej volovi funkci, vymyslí lejstro (a mám zato, že úředníci se ničím jiným nebaví). 2. inteligent se pozná podle toho, že umí vyplnit dotazník (vždycky jsem byla přesvědčena, že jsem celkem inteligentní, ale při pohledu na JAKÝKOLIV dotazním dostávám vyrážku i bez pobytu na matěřské). ;-D

2 0
možnosti
FF

Ono stačí, když mzdová účetní rozešle daňové přiznaní;-D

1 0
možnosti
Foto

J16a79n10a 86M91a15j33o34v72á

25. 2. 2015 23:32

Jééé, klídeek, to se zase opraví a postupně se všechny základní funkce (no dobře, skoro) vrátí. Po mateřské jsem se vracela do práce s hrůzou, že moje kvalifikace ve vaření té nejhladší kaše nebude stačit...a přísahám - měli trpělivost, nevyhodili mne. Dobré to zas bude;-D.R^

1 0
možnosti
VB

Jestli si nalozime jeste jedno, nedokazu si predstavit, jak se budu vracet po sesti letech v mych ctyriceti :D

0 0
možnosti

..vidíš, už ani s Tebou raději nikdo nediskutuje, jen já...asi proto, že vrána k vráně...nastala hodina velkého trestu, Cecílie! ;-DR^

1 0
možnosti
VB

No asi uz je kazda diskuze se mnou marna :D

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com