Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Normálně mi odpovědi autora v diskusi vadí, tady je přímo hltan! Jen tak dal!

0 0
možnosti
JC

Normalne mi odpovědi v diskusi vadí, tady je přímo hltam!

0 0
možnosti
JC

Kde jste doposud byla? Asi spis kde jsem byl ja. Já vás dnes ctu prvně a same karmy!

0 0
možnosti

;-D;-)R^ ať žije rodičovská "dovolená" !!

2 0
možnosti
OU
VB

Tak ted nevim... Ale jestli jste zvladal v pohode nocni kojeni, tak asi fakt uplne stejne :D

0 0
možnosti
AO

Jsem moc ráda, že se Vás humor stále drží a je stále s Vámi ! :)R^

2 0
možnosti
VB

Jak rika klasik: "sranda musi byt, i kdyby fotra veseli". :)

1 0
možnosti
DK

Buďte klidná, ještě nějakou dobu to vydrží. Musíte si ovšem pořídit kromě dítěte odpor k vaření - to jde celkem snadno, mě se zadařilo při provádění této bohulibé činnosti s dítětem, pověšeným na teplácích. No a pak už vaříte v nouzi nejvyšší, za to velký objem, aby vám zbylo nejméně na tři dny a vy to nejíte, aby zbylo ještě do mrazáku. Vy si dáte housku nebo sušenku a váha vydrží celou mateřskou. Horší je okamžik nástupu do zaměstnání - tam máte totiž 8 hodin klidu a někteří z nás i teplý oběd :-).

2 0
možnosti
VB

Haha! Varim rada, ale je fakt, ze uz ted praktikuji ukuchtit co nejvic do zasoby. A s tou praci... Puvodne jsem si chtela na materske odpocinout od korporace, ale uz se zacinam tesit na odpocinek v praci! :D

1 0
možnosti
ED

Dokud jste nebyla vdaná a neměla dítě, byly vaše blogy fajn. 

Teď jste se stala tou, které jste dříve (objektivně) kritizovala. Škoda.

1 0
možnosti
VB

Ale prdlajs ;) Pokud tedy nemyslite, ze jsem se stala matkou :) to ano, ovsem "maminkou" to mi tedy rozhodne nehrozi :D Objektivne! ;)

0 0
možnosti
VK

Ten stress je fakt prima na hubnutí.V době rozvodu jsem byla schopna 2 měsíce jen pít ochucenou minerálku,výsledkem bylo úžasných 60kg.Od té doby se mi uz nic podobného nepodařilo,asi ten stress uz nikdy nebyl tak vydatný.Se synečkem jsem jedla hlavně červený tvaroh,aby to měl plnotučný a denně jsem chodila s kočárkem k mámě na oběd,váha byla taky prima,i když se chlapeček budil jen jednou za noc.Po narozeni nejmladší dcerky už syn spal po obědě v postýlce, takže odpadly dlouhé procházky,začala jsem denně vařit a spát s detma po obědě...Jako super,ale o slimkach se mi může jen zdát.

0 0
možnosti
VB

S sedesati kily nejsou slimky sen ;)

0 0
možnosti
JR

J38a97r92a 70R86a27n43k

1. 4. 2015 20:37

Fantasticky den matky:-)R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS