Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J40a60n76a 58M97a74j71o38v34á

11. 4. 2015 21:54

Karma a R^.

Taky mám velmi intenzivní pocit, že do mojí cca dvacítky se strážný anděl (ten můj) v klidu moc nevyspal.R^

0 0
možnosti

Karma.R^ napsáno jako úvaha, ale naprostý souhlas. Já byla jen jednou v Egyptě a a už bych nejela. Moře tam bylo krásné a ubytování jsme zvolili na úrovni, ale přesto mne neminula faraonova pomsta a onemocněla jsem z toho skoro na týden, byla jsem snad jediná, komu to tak dlouho trvalo. Nemohla jsem ani na výlet za pyramidami, kvůli kterému jsem tam jela. v Káhiře jsem také šla za naší grupou a nahlížela do vedlejších uliček. A poslouchala sexistické narážky a dívala se kolem na hory odpadků a špíny, jen co se zašlo do vedlejších ulic. Nezamlouval se mi přístup egypťanů k nám a už tam nikdy nepojedu, pyramidy prostě neuvidím.;-(

2 0
možnosti

Já snila o pyramidách od třetí třídy, kdy nám o nich vyprávěli v dějepise ;-) a byly úžasné, stejně jako všechny ty velkolepé chrámy. Ale jak říkáte... dnešní Egypt plný Arabů (nikoliv původních Egypťanů) není nic, co bych si toužila zopakovat. To si raději potřetí přečtu Egypťana Sinuheta. :-)

1 0
možnosti
Foto

Hodně dobréR^

PS:nejen v Egyptě člověk dělá blbosti z nerozvážnosti, u kterých mu jde možná o kejhák;-)Vlastní zkušenost).

2 0
možnosti

říkal jsem si, bože co to je za blábol...ale karma, v podstatě souhlasím, jen to co prošlo před několika lety, dnes již znamená velké nebezpečí.....také bych rád do Jemenu, Jordánska, ale je to za moc velkou cenu....!!

1 1
možnosti

.... v podstate jsme na tom stejne, co se nazoru tyce. Jenze, ja to neumim podat v pisemne forme tak skvele jako Ty, tak radeji všude melu hubou a pak po ni většinou dostanu ;-D

I když se budu opakovat, stále Tě moc ráda čtuR^ ( samo, že i vidím - obě ;-))

0 0
možnosti

Mirko, dekuju. A nac ta skromnost? ;) Taky umis pekne "servirovat" :)

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Je dobře, že se vám, holky jedny lehkomyslný, nic nestalo, jinak bych nemohla číst tento fajn blog;-)...zdravím Tě a přeju krásný jaro!

1 0
možnosti

Dekujeme a taky preju krasne jaro! Vikend ma byt vydareny ;)

0 0
možnosti

Sakra, to není vůbec špatné čtení a navíc docela vtipné. Píšu taky recenze, asi se na Vás zaměřím - a neprotestovat!:-)R^

0 0
možnosti

Recenzi blogu nebo knizek? :) A dekuji

0 0
možnosti
Foto

Je dobré umět minimalizovat rizika všeho druhu.  Jde o tzv. rozptýlené a nesdělitelné znalosti, protože každý k těmto věcem bude přistupovat podle své nátury a svých preferencí, tedy co člověk to jiný přístup.   Proto není špatné ani to, že jeli, ale nejsou špatná rozhodnutí ani těch co si na takovéto cesty netroufnou.

0 0
možnosti

Jistě jste si všimla,že obě cestovatelky nebyly naivní blbky a najaly si na svou cestu pro svou ochranu ozbrojeného muže - příslušníka policie.Ani on jim nebyl proti bandě kriminálníků nic platný...to je také jejich chyba?

4 0
možnosti

Pokud si vzpomínám správně, tak ony si ho nevzaly - on jim byl přidělen.

9 0
možnosti

Podle nadpisu jsem sice čekal nějaký kritický článek na komolení dívčích jmen (ještě bych přidal Monča, Helča, Simča a skončil bych taky tím blbča), ale i tak to bylo veselé čtení. R^:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com