Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprostý souhlas jen se šestkou.

Nemyslím, že by filmy měly být procentuálně vyvážené s realitou.

0 0
možnosti

já asi nejvíc závidím těm kočkám, co se po "protentované" ;-D noci probudí a jsou načesané jako by právě přišly od kadeřníka a krásně nalíčené!! Já to chcu taky!!

...asi se dám na film;-)

Bezva čtení, pobavilo R^V

0 0
možnosti
PC

Ježiš, Viktorie, málem jsem si naprskala kafe do klávesnice... je to úplně přesný. Nejvíc mně vždycky dere ten dokonalý make-up. A v některejch filmech se s ním i rodí!!!

2 0
možnosti
VB

jj a v některých filmech mají i farmářky nebo lesní ženy dokonalou manikúru ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DTaky mě baví,když se oni dva ráno probudí a hladově do sebe zakousnou:-)) No a ty tekutiny..máš recht;-D

5 0
možnosti
VB

Ani v dobach nejvetsi vasne! :D Kdyz tak letmy polibek a honem vycistit zuby. Maximalne sex bez libani, kdyz uz...;-)

1 0
možnosti
JA

Sex ve filmu...to ještě existuje? Já bych se byl býval vsadil, že poslední scéna se sexem byla někdy v 70. letech minulého století a pak už následovaly scény jak ze "Ženy za pultem", vášnivé spojení rukou, rozostřená kamera.....ale možná to je tím, že sex na obrazovce (plátně) v 70. letech byl pro tehdy čerstvého puberťáka zajímavější ;-D

1 0
možnosti
VB

Ale jo, občas se ještě někdo o něco na plátně pokouší ;-)

1 0
možnosti
Foto

No...

1) při vášni se často antikoncepce neřeší ani v realitě

2) když Ti někdo voní a chutná, tak je to tak stále

3)a nemají snad se šikovným milencem?

4)odkdy je menses problém při sexu?

8)zažil jsem slanou i sladkou a opravdu nikdy nevadila

9) moc filmů, kde ukazují prostěradlo po sexu, jsem neviděl, nevzpomínám si na žádný

10) a co, tak se lepí? :p :)

4 0
možnosti

Ad 9/ Já neviděl ani žádný film, kde se hrdina "otřel" do záclon (narážka na starý vtip).

3 0
možnosti
MS

Ono už to k sexu ani moc nepatří, ale mě ve filmech fascinuje, že při téměř každé scéně, kdy muž či žena vystupují z vany, či ze sprchy, neutřou se osuškou, ale hned na sebe hodí župan a mokří odcházejí z koupelny. Ale kdo ví, možná to tak dělají všichni a jenom já vůl se utírám. :-)

1 0
možnosti

Hlásím, že patřím do Vaší skupiny. ;-)

1 0
možnosti
PS

P18e12t44r 94S47k44á27l17a

30. 4. 2015 12:05

Super postřehy, zvlášť mě vždycky pobaví bod 6. Nejen že se aktéři po vášnivé scéně často vysoukají z peřin ve spodním prádle, občas si ho na to ani nesundávají. Ostatně jde to i v brnění (Excalibur).

3 0
možnosti
JA

Kdyby to bylo jen v "romantických" filmech....nedávno jsem koukal na krimi, kde pachatel mučil, znásilňoval....a hlavně, než se zbavil těla tak je nezapomenul cudně obléct alespoň do spodního prádla.

1 0
možnosti
SN

:-)   No......to jste se odvázala !  Mně už testosteron netrhá hlavu, ale byly doby.......zůstaly alespoň pěkné vzpomínky! Jste dobrá !  R^VR^

1 0
možnosti
SN

:-)  Téma je lepší než diskutovat  o Ukrajině a nočních vlcích ! !!

3 0
možnosti
Foto

J55i29ř34í 42R75o57h11a56n

30. 4. 2015 11:14

11. Nudné, trapné a nepovedené pasáže se vystřihnou.

4 1
možnosti
VB

R^ A to by v reálném životě s radostí využil nejeden z nás! ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com