Diskuse

Dítě v bytě 9

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Jéje, jako by jste bydlela před cca 5 lety u nás - novorozeně zlaté, v 10ti měsících jsem nespala déle, než 3/4 hodiny v kuse. Bezva. A jistě, po roce se to hodně změní - dítě je daleko samostatnější, co se pohybu týče - rozuměj, uteče vám daleko rychleji a dál, než dřív ;-D. Dítěti v tomto časovému úseku během nejkrásnějšího období ženy říkám bezmozek - trvá minimálně do 2let, spíš dýl.

A moc jste mě potěšila prvním odstavce -  já jsem taky úplně přesně věděla, jak by se děti měly vychovávat - dodnes se mi kamarádky smějou ;-).

0 0
možnosti

Jako bych se vrátila o deset let zpět! Kdybych už tehdy psala svůj blog, mohla bys nyní mé texty jen kopírovat do svého blogu a měla bys víc času na cvičení, třeba...Vzhledem k tomu, že jsou naše dítka tak "stejná", mohla bych Ti napsat, jak to bude dál....ale raději ne :-P:-)V

1 0
možnosti
VB

Vzhledem k tomu, ze Anezka ma uspesnou umeleckou karieru, nemam strach :)

0 0
možnosti
FA

Dobrý den. Prosím vás, jsem tady dobře na mimibazaru?

0 0
možnosti
DS

A i kdyby... stýská se Vám o uprchlících?

3 0
možnosti
Foto

Bude hůř, holka;-D Tomášek byl v roce tak hodné batole..teď nám to dává sežrat, je na zabití;-€

1 0
možnosti
VB

No právě! Ty sis užila rok klidu a teď si to vyžíráš a u nás je to naopak.  Po šíleném začátku, už bude jen dobře;-D Jako objektivně musím posoudit, že je to opravdu lepší a lepší. Noci sice stojí stále za starou belu, ale dny už bývají fajn ;-)

0 0
možnosti
Foto

Správně, Viki :) Po roce to bude lepší ... pro sviště :) Bude o mnoho chytřejší a zkušenější v tom, jak mátinku spolehlivě zdeptat :))

2 0
možnosti
VB

A tim padem samostatnejsi, takze preci jen bude doma ten vytouzeny klid casteji, nez ted :D

1 0
možnosti
VB

Aktualne nebo z drivejska? :)

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem měla nejlepší nápady při kojení! Ale je fakt, že já mezi nimi měla deset hodin spánku. Hele, vstávání deset měsíců po dvou hodinách je naprd, ne? By mě švihlo...

1 0
možnosti
VB

Jo, ke svihadlu mam blizko :D Ale zas je to bajecny program k udrzeni linie ;) Jen ted mi ho kazi mesicni pobyt u babicek s dostatkem spanku a odpocinku :D

0 0
možnosti