Diskuse

Chlupáči

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viktorie, mluvíte mi z duše. Ty porosty na tvářích mužů ne každému sluší. Rozmohlo se to v poslední době, a já si to vysvětlila jako projev vítání islamistů, což je fakt tedy "vhodné". A víte kdo vypadá nejhůř? Fotbalisti. Místo mladých kluků běhají po trávníků zdatní pětčtyřicátníci:-) No, jak píšete, hlavně aby je to brzy přešlo.

p.s.prosím Vás nepište takové úvahy, jako co stane, co když se potkají se zajícem - mějte slitování;-D;-DR^

3 1
možnosti
VB

Islamizace je to tedy vskutku dokonala ;)

2 0
možnosti
MM

Nemám ve zvyku poučovat ostatní, nicméně když vidím zoufalství autorky z nevzhledných vousáčů, dopustím se drobné výjimky a poradím: Nevšímejte si jich. Prostě ty vousáče ignorujte a mějte oči jen pro hladce oholené (možná úplně všude), nagelované, navoněné, vzorně oblečené a upravené chlapíky. (Počítám, že vousáči se kvůli tomu sebevraždit nebudou.)

2 0
možnosti
VB

Ja nemusim, ja uz je vidim :D :D

1 0
možnosti
TJ

Já byl zarostlý, ještě než to začlo být kchůl.

Nějaký ten strom občas porazím, kladivo si na to neberu.

Mamuti došli, což je pech.

K dalšímu se nevyjadřuji.

0 0
možnosti
VB

Komu cest, tomu cest ;)

0 0
možnosti
Foto

:-)provozují ho;-). A dobře. Alespoň ten můj (vousáč). Jinak - R^

1 0
možnosti
VB

:D A neskrabe to? ;)

1 0
možnosti
VV

Nevím proč, ale ti novodobí "hipsteři" mi připadají zženštile. Protože ten jejich vous není mužné strniště ani mužná brada, ale póza ;-) A když si představím, kolik času stráví u zrcadla-takového narcise bych nechtěla.

3 0
možnosti
VB

Jj, nekteri jsou u zdrcadla peceni vareni ;)

0 0
možnosti
JF

J41a77n 82F11r17o76l52í14k

18. 2. 2016 17:09

Mám na to stejný názor paní Viktorie a když se vnuk začal zahušťovat tak jsem láteřil a říkal mu jestli ta jeho holka bude dikobraza snášet. A to jsem se přepočítal. Prý se neholí na její přání. Při tom teď už vypadá jako polský Žid. Mladý hezký chlapec to byl. Děs a hrůza.;-D

2 0
možnosti
Foto

Náhodou, některým chlapům vousy vážně sluší.

Můj má plnovous, co pamatuji, a jak se za ním ženské otáčely. I dneska, a to mu je přes 70, se ženám líbí. Nejen babičkám! ;-)

Zhruba v 15 letech jsem se stala jeho dvorní kadeřnicí - stříhám mu vlasy a zastřihuji vousy. Když jsem jednou navrhla, že bych ty vousy zkusila oholit (byla jsem zvědavá, jak by bez nich vypadal), tak maminka skoro plakala. Prostě se jí líbí právě s těmi vousy ;-)

3 0
možnosti
Foto

Můj tatínek - mělo být.

3 0
možnosti
JT

R^hezké počteníčko. Mé ženě víc vadí chrápání, vousy zkousne a na chlupatého opičáka si už zvykla (a kdo by se s tím holil?). Takový borec jako Rumcajs nejsem, aby se mi ve vousech uvelebil nenápadně třeba roj včel;-D

4 0
možnosti
VB

No ja mam chlupatce taky, sousedi mu v lete prezdivaji Moher a ja mu obcas laskyplne zanotuji pisen (tusim od Elanu) "Mam svoju opicu, mam rad" :D Ale oblicej holi obden ;) A to chrapani, to je hruza, to vam povim ;)

1 0
možnosti
Foto

Viktorie, no totok? Ty neznáš hipstery bo co? BTW vousáče mám celkem ráda ale pouze stylu "strnišťák" :-) Jo a takoví ti co mají "kozla" na bradě tak to je taky zážitek k nezaplacení. No člověk si prostě nevybere ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ale musíte uznat, že jsou chvíle v životě ženském, kdy je takové pošimráníčko a poškrábáníčko mužným vousem v určitých partiích docela přínosem...;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com