Diskuse

Dita Prkenná

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Dekuju. Uz notne dlouho se zinyruju, abych nenapsal neco hodne podobnyho. Pokazdy me v tom zastavilo to, ze jsem chlap. A konecne k pani Dite promluvila na rovinu zenska! Videl jsem dva kousky tohoto pokusu o ceskou Nigellu L., a druhej byl zabavnej jako nafukovani vzducholode prostou hubou. Dita P. Klišé je opravdu neuvěřitelne sebevědomé stvořeni. Stvoreni - protoze (jak pisete Vy), recepty perfektni, ale ty kydy a pribehy k sekany fakt nedam. Kam se cela ta navonena veprova pecene hrabe na Kamu - to mate recht. Diky za to, ze to konecne nekdo napsal tak, jak to je!

3 0
možnosti

První řadu jsem sledovala, druhou už ne:))))))) To se nedá.....

3 0
možnosti
LH

Celkem souhlas, kritika vzhledu mi k tomu ale nesedi, zbytecne agresivni v tomhle smeru...

0 0
možnosti
VB

Ja kdyz se vytocim, neznam bratra ;)

1 0
možnosti
KJ

Ne, nejste divná

0 0
možnosti
MV

Tak jsem koukla na kus posledního dílu a paní Dita mě, mírně řečeno, také úplně neoslovila. Nicméně od Vás bych čekala, že o tom dokážete napsat trochu víc nadneseně a s vtipem. Na mě tento blog působí zbytečně agresivně...:-/

1 0
možnosti
VB

No jo, mozna trosku ;) To vite, priroda je kruta :) Kdyz me to vcera tak vytocilo... Dita Pechackova zena je asi v pohode. Deniky Dity P jsou horor :(

1 0
možnosti
VB

Tak tenhle Denik Dity P je ale naprosta pecka! :D Ten se mi fakt moc libi :) https://vimeo.com/167751956

1 0
možnosti

Jo. Ten zajíček play boy, byla ta pověstná kapka....:-)

1 0
možnosti
Foto

Šokovalo pobouřilo? Ach, až tak silná slova? Viktorie, každý přece nemůže být tak krásný a obdivovaný jako Vy. Někteří nebo některé prostě nezhubnou, ale očividně mají lepší náladu, než Vaše Rozdurděná Dokonalost. A zřejmě i něco umějí, tak to dělají. Na zmíněný pořad se pravidelně nedivám, ale občas se mi stalo, že mě něco zaujalo - recept - a zůstala jsem. A vydržela. Možná proto, že Dita P. to umí. Vám nezbývá než poradit, abyste se nedívala, neboť Vás to očividně ničí. Méně nenávistných komentářů by bylo více... Vždyť Vy se chováte, jako by Vám Dita P. vyfoukla kšeft! :-)

3 0
možnosti
VB

Vyfoukla mi muj cas s cestopisy :D Vzdyt ja uznavam jeji vareni, ale ne kazdy, kdo umi varit, umi i vystupovat na verejnosti, mluvit a hybat oblicejem. A vzhledem k tomu, ze porady na CT platim i ja, jsem zkratka touto investici pobourena. Stejne jako tim, ze je zasazena mezi cestovatelske pasmo. Proc?

0 0
možnosti
Foto

R^ Viki, doporučuji ti zlepšit si náladu u Máte slovo na téma rakve ;-)

3 0
možnosti
VB

Koukam na CT2 na Japonsko :) Snad tam nevyskoci zpod sakury Dita ;)

0 0
možnosti
VB

No to si piste ze se zlobim! Koukam na sve milovane cestovani a najednou tohle! ;)

0 0
možnosti
VB

To melo byt pod Ivou ;)

0 0
možnosti
IR

I15v64a 58R62a87k26o42v77á

2. 6. 2016 19:31

Dříve jsem se na její pořad dívala a byl moc prima. Poslední dobou nemám na to čas, tak nemohu posoudit, zda došlo ke změnám. Nicméně z Vás čiší úplná zloba a nechutná zášť. Jen urážky a sprostota.

2 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com