Diskuse

Dita Prkenná

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle mě jsi trochu divná, kotě :-) Ale to já taky, jak známo, a naprosto s tebou souhlasím. Zvládla jsem čistě ze zvědavosti cca polovinu dílu a je to fakt neuvěřitelně obohacující zážitek. Fakt jsem si chvíli myslela, že to je parodie :-)

0 0
možnosti

Musím dát karmu. Nedávno jsme si Ditu P. s manželem zapnuli. Čekala jsem, že můj muž, milovník kyprých rubensovských typů, z ní bude unešen. Nebyl, vyjádřil se o ní, že je to unylá pipka.

U mne Dita P. totálně propadla, když vařila slepičí polévku. A vyvařenou slepici vyhodila!!!! S tím, že k ničemu už není. Nedostatek peněz na ni. Taková vařená slepice se dá použít na milión způsobů. Pokud máme psa či kočku, tak ti se po obraném vařeném mase mohou utlouct. A babička z obrané slepice vařila rizoto.

0 0
možnosti
Foto

Já se na to snad musím podívat, hoď na ten zázrak odkaz;-)

1 0
možnosti
Foto

Já se, Viki, přiznám, netuším vůbec, oč jde :) Ale rozpoutala jsi peklo doslova, jak vidím v diskuzi :)) R^

1 0
možnosti

Viktorie, máte pravdu. Vidím to podobně a jestli mohu tak: prvorepublikový styl, přesvícené obrazy alá "bílá" co to dá, vyšívaný porcelán Dita P, poukázky Dita P, zástěry Dita P, brože Dita P a teď nově i syn Davídek, který je vystajlovanej do doby kamenný, aby se hodit do záběru a vlastně paní Ditě "do krámu" ...je moc! Plus naroubované příběhy jako, noční obloha, kovová postel, peřiny, Dita a dítě v plátěném kostkovaném pyžámku, byl vrchol nevkusu.

1 0
možnosti

To si pište, že jste divná!

0 0
možnosti

napsala pravdu a to je v Cesku divny - to je fakt, pane Kaninsky...

4 0
možnosti

Nenevadí mi ani huhňání,ne nevadí mi kyprá postava,ne navadí mi v podstatě ani tuctovost pořadu,navíc mě tyhle tisíce všech možných pořadů o vaření k smrti nudí,ale je faktem, že prostřihy z krmení mimina či věšení prádla působí nepatřičně,byť jsou cílené, ale u mne dosahují opačných pocitů než bylo původním záměrem,nesnáším citové vydírání...

1 0
možnosti

Pretekajici fenomem vareni v TV me pomalu odnaucuje nadseni radosti z dobre uvareneho jidla, z peceni burtu na ohni a dokonce napr. z navstevy potravinovych trhu v Asii. Ja vim, mohu vareni s Bohdalovou prepnout, ale zas tam bude treba Hruska, .....

2 0
možnosti

D70a43v71i83d 54V13l97k

3. 6. 2016 7:06

Dost ubohé kritizování tloušťky paní Pecháčkové.Budete se asi divit Vy bezchybná modelko, ale i tlustí lidé jsou lidé. RvRvRv

2 0
možnosti

Mám ráda Vaše blogy i docela se mě líbily i dvě Vaše knížky a podle toho všeho soudím , že jste naprosto odlišná žena než je Dita. Nejprve jsem si po náhodném shlédnutí jednoho dílu myslela, že to nějaký amatérský film studentů. Poslední dobou je tolik pořadů o vaření s profesionály, že i něco tak odlišného může mít své diváky. A docela je chápu ona vaří tak " srozumitelně" a i troch té rozkoše bych tam našla..jak píše pan Braun, tak bych ji ty nedokonalosti o kterých v blogu pišete prominula.

2 0
možnosti
Foto

Ano to je přesné. Když vidím pořad s paní Ditou, tak vím, že ingredience které používá nebudu mít problém sehnat a uvařit to co vaří ona sice díky mé nešikovnosti mít problém budu, ale jsem zvyklý problémy řešít takže se nebudu obávat se do toho pustit. U ostatních pořadů mám pocit, že se jedná jen o ekvilibristiku jednotlivých kuchařů. Snad jen s vyjímkou toho pana Pohlreicha.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com