Diskuse

Lejdy šmejdy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám zkušenosti s běžeckým oblečením a botami. Dámské boty růžové, úzké jako pro Popelku a jeden druh. Všechny použitelné a v mnoha variantách od 40 nahoru. Nejhorší je sehnat vytrvalostní tretry. Bylo mi řečeno, že dámské se dělají jen sprintérské. Tak nosím o dvě čísla větší, což je nepohodlné i nebezpečné, zhoršuje mi to výkon - musím jakoby dělat ještě mezikrok než se převalí chodidlo z paty na špičku a o dlouhou špičku můžu zakopnout.

0 0
možnosti
VB

Bože! Ještě, že neběhám ;-)

0 0
možnosti
VK

Buďte v klidu, postupuje to rychleji, než by nám, mužům, bylo milé. Moje taška přes rameno už se nakazila, najít v ní telefon nebo peněženku trvá věčnost a co teprve zubní nit nebo mezizubní kartáček! :-D

1 0
možnosti

vystihla jsi to přesně! R^ ...a napsala skvěle;-D;-)

2 0
možnosti
FV

Já mám zkušenost akorát s tím kolem. Moje milovaná má kolo celkem průměrný, já karbonovýho Scotta asi za 50 litrů, a jezdí, zejména do kopců, o dost lépe než já. Jestli ono to nebude tím, že je o takřka 40 kg lehčí. :-)

2 0
možnosti
Foto

Souhlas, taky kradu MAN produkty a jsem připravena si to nekompromisně odargumentovat, až se na to přijde :-)

3 0
možnosti
Foto

:-)s těma žiletkama máš pravdu. Už jsem dostala několikrát vynadáno, že jsem si půjčila jeho:-))

2 0
možnosti

Výborné, vtipné a milé R^... ale další věci bych možná nechal být. Věřte, že ty věci, které Vám ženám připadají super a pohodlné pro nás zase tak super nejsou. Namátkou ty pohodlné boxerky při přilehnutí "zaříznou" to co "poponášíme", strojek Vám při lehce jemné kůži "zrasuje" krk jak spalničky ...a kde jsou pak zase ty Vaše věci využitelné pro nás, muže? Depilační vosk na obličej ..... boha, jen to ne ;-)

...a tak říkám: "Holky vezměte si z našich věcí, co chcete. Jen prosím zůstaňte ženami, ať Vás můžeme zbožňovat." ;-)

2 0
možnosti
ZB

Souhlas se vším, manželovi trenky jsem sice nezkoušela, ale ty dámské jsou stejné peklo jak popisujete. O těch žiletkách jsem to zjistila nedávno, zjištění, že nová dámská žiletka holí hůř než několikrát použitá pánská mě dost naštvalo.

A kolo má taky rychlejší :-)

2 0
možnosti

Viktorie, jestli to nemají chlapi všechno lepší proto, že ženské si poradí!:-))))))))))))))))))))

2 0
možnosti
VB

:D A to je hrebik na hlavicku!

2 0
možnosti
VK

Ty jo,půjčovat si jeho trenky mě ještě nenapadlo :)) Ale jeho stará trička jsou super,volná,pohodlná,na noc i na den :))

1 0
možnosti