Diskuse

Dovolená s andílkem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Mám dvouletou vnučku narozenou 11. tak Vaše články porovnávám s tím co máme doma:-) Se starší čtyřletou jsme byli v Řecku, kde se papíry hází po toaletě do koše...a pečlivě to dodržovala a nás hlídala běda jak jsme se spletli.. A když jsme byli při příletu na Ruzyni na WC a já hodila papir do mísy a hned ji vysvětlila, že tady už můžeme.. tak mě odpověděla " A jseš si babičko jistá ? Nechceš se jít raději někoho zeptat? " No trvalo to chvíli než mě uvěřila.. až moje tvrzení, že máme širší trubky ji přesvědčilo a byla spokojená.;-D

1 0
možnosti
VB

No jsou to chytrolini ;) Ale aspon je s nima sranda. Obcas :D

0 0
možnosti

;-DR^je vidět, že jste si to, holky, fakt užily..

1 0
možnosti
VB

Mirko, naramne :D Myslim, ze nase damske jizdy budoi jednou dost kvalitni ;)

0 0
možnosti
PM

To už jsou skoro dva roky??? Toto utíká...

1 0
možnosti
VB

Kdyby skoro... Od minuleho tydne uz 2 roky a tyden ;)

0 0
možnosti
Foto

Když to tak čtu, tak jsem nakonec ráda, že Tomášek nemluví;-D

2 0
možnosti
VB

;-D Vše zlé je k něčemu dobré R^ Ta naše tisková mluvčí je ale extrémně ukecaný kousek. Před pár dny u oběda pronesla, že babička není opice (směrem k tchýni), ještě, že tam byl ten zápor! A o mojí matce řekla že "babička někde lítá" načež dodala "na koštěti" ;-D

2 0
možnosti
VF

...a za pár let budete s radostí vzpomínat.:-)

1 0
možnosti
VB

asi bych jí to měla zapisovat, ať je vzpomínat na co ;)

1 0
možnosti