Diskuse

Ženy jsou prý nejen slabší, ale také hloupější

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blog R^ Tentokrát Vás chci pochválit za vystoupení u Krause , slušelo Vám toR^, ...moc ho nemusím ...mám občas o samotné účastnice obavu aby je neztrapnil..on to umí.

2 0
možnosti

Dekuju! Ja z nej mela taky dost velky strach, o tom svedci i ta masaz gauce :D Ale mam z nej tak dojem, ze on hlavne ztrapnuje takove ty urputile feministky a samolibe krasavice, co jsou i vuci nemu arogantni. Coz ja feministka nejsem a krasavice, tohoto casu spise hroch, uz vubec ne :)

1 0
možnosti

No vidíte - a mě ten jeho výrok celkem potěšil. Byla jsem moc ráda, že blbce nemáme jen v našem parlamentu:-)

1 0
možnosti

:D Tak nejprve jsem ztuhla... Mate recht ;)

0 0
možnosti
Foto

R^souhlas-je skandální že člověk s takovými názory smí zastávat tak vysokou funkci kdyby se podobně o mužích vyjádřila veřejne nějaká politička šla by od válu hned a pánové by ji rozcupovali sepisovali petice na její odvolání a posílali výhružné maily-ženy svou tolerancí a shovívavostí napomáhají tomu, aby se podobní blbci stále ještě vyskytovali:-/

o tom kupování zajíce v pytli jsem tu nedávno polemizovala v souvislosti s vývojem pánských plavek-jediné řešení aby pánové chodili povinně dole bez což je v našich klimatických podmínkách asi těžko myslitelné a ve většině případů o estetickém aspektu lépe nehovořit;-D

1 0
možnosti

Nema to zkratka reseni :D

0 0
možnosti
Foto

R^;-D a nejvíc mě dostalo asi tohle:

sledovat dva sebestředné kohouty, jak si natřásají peří a handrkují se o společnými silami rozkradené hnojiště

Zdroj: http://beso.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=601874

Přesná definice.:-)

1 0
možnosti

Polský europloslanec sice moc moudrosti a chytrosti nepobral, ale: "Pán si asi nevšimnul, že ženy za a) nemají na vysedávání a zahloubané zírání na černobílou desku čas a za b)

Zdroj: http://beso.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=601874";

Prosím vysvětlete, proč propastné rozdíly jsou již žákovských a dorosteneckých kategoriích? (panenky jsou zábavnější než figurky?). Jinak šachy fungují pro řadu šachistů (nejen nositelů GM tituů;, ale i jako trenérů) jako zdroj obživy, nemohlo by to být pro (některé) ženy lepší než pípat v hypermarketech u pokladny?

Kolik šachových velmistrů jste osobně poznala? Ti které jsem poznala já (a nemyslím tím jen ty české, kteří patří ve světovém měřítku převážně k druhé lize) a bojují o šachový trůn se o svojí fyzičku a životosprávu vážně starají (2700+)

0 0
možnosti

Nevim kolik autorka, ale ja osobne poznal Ludka Pachmanna. Udelel na mne obrovsky dojem. Lidi jako on si vazim.

1 0
možnosti

J23a52n 46U64l64r30i45c16h

2. 5. 2017 12:12

No, tak kdyz se dotycna odlici a sunda pushupku, tak je to kolikarat uplne jiny clovek.;-)

1 0
možnosti

Zas ale z nulek petky zadna puskupka take neudela ;)

0 0
možnosti

:-) Dobrý, ale tu stížnost z druhé části blogu ohledně pánských legin nesdílím a jsem ráda za ty jejich plandavé kalhoty :-)

2 0
možnosti

Tak, v leginach bych je asi take vidat nemusela. Jedine pak aby kvuli vzezreni "na rovinu" chodili dole bez. Ale to asi taky neni idealni napad :D

0 0
možnosti

No vidíte, mě zase zajímá kdo to řekl, abych si udělal obrázek, proč to řekl. Jedná se

o polského libertariana, Janusze Korwina - Mikke, ze strany Svoboda. (Nejblíže našim

Svobodným.) A hned je věc jasnější.:-)

https://cs.wikipedia.org/wiki/Janusz_Korwin-Mikke

1 0
možnosti