Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A57d57a51m 90R25y88c53h23l55ý

11. 5. 2017 16:57

Pokud to byli cikáni tak už fakt mrd.....í

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Já potkal 1991 na Václaváku dvě cikánky, ploché jak prkno, jestli jim bylo 11 nebo 12, víc určitě ne ....oslovily mě, jestli si nechci s nimi zamr... za dvacet marek. Jsem hodně otrlej, dělal jsem ve Frankfurtu během studia taxikáře, ale tohle bylo i na mě moc.

Co na to říkaj rodiče, zeptal jsem se. Že prý nadávaj, když přinesou málo.

:-( Proti tomu jsou ti kluci moc slabý kafe.

1 0
možnosti

Nj, i takove veci se deji, zvlaste u tehle komunit. Ale necekala jsem to od naseho souseda, kteremu tece mliko po brade a je to jeste holatko

1 0
možnosti

No krucis, ted bych rad vedel, jak je to u nas na Morave:))

0 0
možnosti

Tak prý jsme zase světoví. Podle nějaké statistiky(ale někdy už z devadesátých let) jsme prý třetí na světě v časnosti sexuálního styku, hned za Brazílií a Ghanou. V průměru okolo 14,5 roku:)

1 0
možnosti

No vidite, jaci jsme sikulove! A ja mela dojem, ze dnes jaou ty deti v tomto smeru moudrejsi a rozvaznejsi vzhledem k osvete, antikoncepci a pohlavnim chorobam...

0 0
možnosti
Foto

Jestli byly od nás ze školy, tak to možná machrování nebylo. Tuhle mi páťáci při výtvarce říkali, že mezi odpoledkou viděli u sámošky deváťandu, jak někoho orálně uspokojovala. A podle toho, jak z toho byli paf, tak věřím, že nekecali.

1 0
možnosti

Priznavam, ze my jsme v osmicce taky hraly s kamoskou sexualni hry. Ale s Barbie a Kenem. Asi my z vesnice ksme zaostalejsi...

0 0
možnosti

Buďte bez obav, s největší pravděpodobností jim ty gumy praskly při tréninku nasucho pod peřinou. Ale to se ve 13 neříká. ;-D

2 0
možnosti

Není to tak dlouho, co kolovalo na netu video jak si to rozdávají žák s žákyní ZŠ na záchodě a jejich spolužák si je z vrchu, z dalšího záchodu, natáčel..bylo jim 14 let! Později to vyšetřovala policie. Dle mého názoru - kapka v moři...:-/

2 0
možnosti
Foto

Mirko, u někoho 14 už pozdě...bohužel!

1 0
možnosti
Foto

Někdo machruje, jiný už koná;-) Viktorie, tak to prostě je. Ahoj, zdravím a dík za setkáníR^

2 0
možnosti

Nezbyva nez modlitba, necht na mych dcerach nikdo s prasklou gumou nekona :) A tez zdravím!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS