Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že OS nemůže být nikdy kamarádkou. Všechny jsou to mrchy. Taky kolem ní poslední dobou chodím a dělám, že ji neznám. :)) Krásně vypointované. R^

2 0
možnosti
VB

Nekteri ji maji pry radi. Asi to bude falesne pratelstvi ;) A dekuju!

0 0
možnosti
MH

Dobrý den. Přiznám se OV nikdy!! mou kamarádkou nebyla a nebude! Vždy jen úhlavní a zákeřný nepřítel!

Copak ta domácí, s tou to jde, ignoruji jí nekompromisně (je pod skříní), ale ta u doktora.......:-(

2 0
možnosti
VB

A to by se doktorům mělo také zakázat. Taková impetinence! ;-)

1 0
možnosti
KJ
RP

Ta naše doma začíná být čím dál víc zaprášená, ukrytá za dveřma aby neprovokovala. Víte co je zajímavé? Málokdo si ji koupí sám, většinou to bývá dárek a tak nelidsky se k ní chováme..:-) prostě čokoláda vítězí..

2 0
možnosti
VB

;-DR^ Tak tohle bych jako dárek snad nedala ani úhlavnímu nepříteli. No, tomu možná ano.

1 0
možnosti
PK

Nemám jí rád a jsem nadšen,když si vybije baterie;-)

2 0
možnosti
VB

A jak se dostane ta potvora k nabitym? Nebo je odstavena od zdroje dlouhodobe?

0 0
možnosti
IL

I41v72a93n80a 30L43a85n10c80e

15. 11. 2017 17:48

R^ I já mám v koupelně váhu. Váhám jestli mám vlézt na váhu, která si mě neváží. Pokaždé mi zkazí náladu a jdu si vzít čokoládu, abych se z toho stresu dostala.

3 0
možnosti
VB

Ja si po poslednim pokecu s ni musela udelat k obedu hranolky. Cuza jedna :D

1 0
možnosti
ZS

R^karma!

Přiznávám se dobrovolně, nemohla jsem to vydržet a musela se mrknout na konec...;-D

Taky už s ní nekamarádím.

1 0
možnosti
VB

Podvodnice :D A ma ji vůbec nekdo rad?

0 0
možnosti
Foto

R^Váha si u nás trůní zasunutá pod stolkem tak, aby nebyla ani vidět!;-D

4 0
možnosti
VB

A dobre ji tam tak! Proc je vubec mame doma, kdyz jsou takove?

1 0
možnosti
Foto

Váha je u nás v koupelně, každé ráno ji slušně pozdravím, ale to je vše. Jednou jsem se pokusila o sblížení, s důvěrou se na ni obrátila a jak se mi odvděčila. Místo číslice, na kterou jsem si již zvykla a omlouvám ji věkem, si klidně ukázala vyšší, nepřijatelnou.

Když někdo zradí moji důvěru, má u mě utrum, ale vychovaná, to jsem, tak ten pozdrav syknu mezi zuby, ale styky jsou přerušeny.:-P

3 0
možnosti
VB

Ta vase je tedy ale troufala! Asi tu svou dam pryc drive, nez se mi pomsti stejnym způsobem!

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com