Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc jsem se pobavila a vzpomněla si na svou první masáž

1 0
možnosti
Foto

Zdá se, že nějaký hutný masážní zážitek máme asi všichni.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsem v tom ještě panna. ;-D

Vám palec hore a karmu za odvahu jít a napsat o tom.

0 0
možnosti

Díky! Všechno je někdy poprvé a možná se necháte někdy poskvrnit ;)

0 0
možnosti
Foto

J10a65n 37Š93i97k

11. 6. 2020 20:17

Mě se Váš blog líbil. Sice máte styl psaní, ke kterému moc netíhnu, ale tuto masáž jsem si s Vámi užil :-) Mějte hezký večer

1 0
možnosti

Děkuji. Snad se někdy přetížím i do vašeho vkusu ;)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Také už to mám za sebou, i s následným blogem, možná jsi četla.:-)

0 0
možnosti
Foto

a já taky a taky s blogem :-)))

2 0
možnosti

Ale jinak chapu, ze vety o smradlavych nohach a uniku strevnich plynu jsou pro lidi urcite intelektualni urovne velmi vtipne.

0 2
možnosti

Gabrielo, je to tedy tak, že lidem vyšší inteligencni úrovně není trapné, že se před masáží nestihli po celém dni umýt a mohou působit faux pas? Lidé inteligentnější, než já se v duchu nezabírají myšlenkou, že jim někdo sahá po celém dni na chodidla a necítí se kvůli tomu nepříjemně?

Dokonce je nenapadne se cítit před maserkou špatně, protože nejsou schopni udržet v těle to, co nechtějí před jiným člověkem vypustit?

Tak to potom dobře, že tu není samý člověk vyšší úrovně, kterému jsou takové věci úplně jedno.

1 1
možnosti

Tak potom se vše podařilo, jak mělo :)

3 1
možnosti

Vy jste, Viktorie, vymasírovaná fyzicky, a já tím blogem duševně. Některé pasáže jsou zvlášť humorné:-)))

Díky!

1 0
možnosti

Děkuji, Maruško. A rádo se stalo. :-)

1 0
možnosti

Pobavilo.Rozesmalo.R^R^R^

3 0
možnosti

díky za návštěvu :)

0 0
možnosti

I98v94a24n76a 48L68a95n22c46e

10. 6. 2020 20:48

Thajsou masaz bych asi take neprezila. Muj syn mel problemy se zady, tak dostal telefonni cislo, at zavola jiste pani. Masaz byla thajska, babka asi sedmdesatiletá, říkal mi syn. Když mi popisoval, jak po něm hopsala, tak jssem se ho zeptala, jestli si je jistý, že ta masáž byla thajská a ne erotická... Ještě jsem mu řekla, že bych tu babču asi zkopla dolů, kdyby po mne začala bezohledně hupsat a lámat mi kosti. a syn mi řekl: jo, a ona by mě přetahla tou holí. Tím jsem se dozvěděla, že k masáži paní používala hůl, aby dolů nesletěla. Zajímavé. Syn tam byl asi před týdnem a něco, od té doby si neztěžuje.

Napsala jste to krásně, jak jste to popsala o těch půlkách, to nemělo chybu. Musím se syna zeptat, jestli mu také masírovala půlky. ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Koukám, že syn by zážitek také mohl sepsat ;-D Ony jsou i ty babičky dosti pružné a vitální, asi jak celý život podstupují thajské masáže :) Každopádně já se dnes cítím po tom rozmasírování těla skvěle. Ona to není totiž jen masáž, ale procvičení. Měla bych chodit pravidelně.

Syna pozdravuji a děkuji za příspěvek!

1 0
možnosti

Thajská masáž by mě zabila. Olejová je v pohodě, ale raději zaskočím do českých salonů. V Thajsku či na Filipínách ty asiatky masírují lépe (a o dost levněji :-P), ale kdo tam má létat, když zbývá ještě tolik zemí co jsem nenavštívil?

Připadá mi, že je tady v Čechách přetěžují, ony toho mají prostě dost a pak jsou ty masáže horší.

Co se Thajska týče, to už není země úsměvů hodně dlouho. Pokud někdo chce potkat skutečně přátelské domorodce, ideál je Indonésie či Irán.

1 0
možnosti

Byla jsem v Thajsku před 15 lety. Tehdy jsme někde na severu, mimo turistické loklaity zašli do místních lázní pro Thajce, masáž na hodinu a půl stála asi 120 korun a byla také dost intenzivní. V Praze jsem zažila asi 3 různé salony, ale musím říct, že tato paní byla opravdu skvělá a moc milá, samý úsměv. Byl to příjemný zážitek, připadalo mi, že tady jsou Thajky opravdu spokojené, aspoň co mám srovnání s těmi ostatními.

Co se týká Asie, hlavně Thajska, z toho, jak je pohltila globalizace jsem smutná. Jihovýchodní Asie je moje srdcovka. To asi je i vidět, z mojí knížky Dívka s vůní manga, která je z Filipín. Tehdy, když jsem tam byla,a si před 8 lety to bylo fajn, skoro žádní turisté, dokonce míň, než v Indonésii, kde jsme tedy měli několik nepříjemných zážitků v muslimské části. Ale pořád je mám ráda :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS