Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Není masáž jako masáž

Dala jsem své staré zchromlé tělo všanc, doufajíc v nápravu toho, co příroda a sezení v kanclu napáchalo. Bylo to… přinejmenším zajímavé.

Na thajské masáži jsem nebyla roky. Letos jsem ale dostala dárkový poukaz, jenž bylo třeba využít. Jak už bývá dobrým zvykem, voucher doma půl roku sušíte a pak těsně před jeho koncem horečně hledáte termín, dokud ještě platí. Letos se to však dalo elegantně hodit na Coronu a restrikce, takže před paní snad nevypadám jako úplná nána.

Letím do salonu, přesně na minutu, takže vše, co jsem chtěla stihnout před masáží, musí jít stranou. Vítá mě usměvavá Thajka: „tady svlíknout, tady lehnout, paní.“ Dělám co mi říká a ona na mě skáče s rozběhem. Trochu se bojím, aby z vysokého masážního lehátka nespadla, protože moje svalstvo pro její chodidla už dávno není pevnou silnicí, nýbrž rozbředlou polní cestou, hrozící rizikem nepěkného uklouznutí.

Bere do rukou moje chodidla a já myslím na to, že jsem měla celý den zavřené nohy v silonkách. Paní si patrně myslí něco o smradlavých Češkách, ale taktně neříká nic. Láme mě ze všech možných stran i úhlů, chvílí je na zemi a skotačí kolem masážního lehátka, chvíli si dává túru po mých zádech, bolí to jako prase, ale tvrdím jí, že ne, abych nebyla krom smraďošky ještě za saláta.

Když mi masíruje lýtka, mám chuť vyskočit z kůže a jsem moc ráda, že jsem byla v posledních dnech tolik líná a nebyla jsem běhat. Vzdávám pozici tvrďáka a lehce pípám „au“. Paní se směje a mně dochází, že jsem si už pár dní neholila nohy, takže masérka má asi od mého strniště rozpíchané dlaně, jak Ježíš na kříži. To má za to, že to tak bolí.

Paní masíruje dokonale, pečlivě a všechno. Když mi v jedné z krkolomných pozic roztahuje od sebe půlky, vzpomenu si, že jsem měla k obědu salát se spoustou zeleniny a to i takové, která nadýmá. Snažím se uvolnit půlky, aby je mohla masírovat, ale přitom je i svírám, aby z nich nic nevyšlo. Nepovedlo se. Má pozice smraďocha je zpečetěna. Paní taktně mlčí, ale pak mě za trest poskládá do takové pozice, jakou jsem neviděla ani když jsem se za mlada věnovala vzdělávací knize Kámasútra.

Za zdí ve vedlejší místnosti se ozývá tak mocné mužské hekání a série plácání holé kůže na kůži, že dost začínám pochybovat o podnikatelské orientaci tohoto podniku. Nicméně mně paní žádný happyending nenabídla, asi si budu stěžovat.

V moment, kdy už mám zlámané všechny kosti v těle a to, čemu říká paní masáž, se chýlí ke konci, navazuji s paní bližší vztah a ptám se jí na její život v Thajsku a tady. Paní říká, že je tady už deset let, jednou ročně letí domů za rodinou. „Praha moc bjutifl, Thajsko už ne. U nás moc Němec a moc Rus, ne moc dobrý člověk všichni. Thajec už taky ne moc dobrý člověk. Už se neusmívat, už nebýt pořád milý, už mračit a zajímat jen peníze, peníze, peníze. Špatný. Ale Praha moc bjutifl, já teď chodit do Praha, tam ne lidi teď. Žádný Číňan, to moc dobrý, že?“ spiklenecky se směje, jakoby řekla největší vtip.

Ale má pravdu, Praha teď moc dobrý. A ta její masáž, ta byla taky moc dobrý. Fakt moc. 

 

 

Autor: Viktorie Beso | středa 10.6.2020 13:23 | karma článku: 40,51 | přečteno: 8576x
  • Další články autora

Viktorie Beso

Je boj za kvalitní školy předem prohraný?

Svinstvo, které se předvádí v českém školství ve spolupráci s našimi politiky je jako zanícený vřed, který se nedaří vyříznout. Malá nepatrná šance tu však možná je...

24.1.2024 v 9:59 | Karma: 30,28 | Přečteno: 3125x | Diskuse| Společnost

Viktorie Beso

Jak zničit fungující a dětmi oblíbenou školu

Byla nebyla, jedna malá škola, do které děti chodily tak rády, že se jim ani nechtělo domů. Ne, to není pohádka, taková škola opravdu existuje! Zatím...

15.1.2024 v 13:12 | Karma: 38,27 | Přečteno: 3744x | Diskuse| Společnost

Viktorie Beso

Oškubaná jako kuře

Brazilské depilaci jsem se vyhýbala jako čert kříži, ještě aby ne, vždyť co může být horšího, než návštěva gynekologie? Přece návštěva gynekologie a skalpování k tomu!

5.1.2024 v 10:41 | Karma: 37,99 | Přečteno: 6490x | Diskuse| Ona

Viktorie Beso

Proč Péčko Prudí Paničky

Takzvané filmy pro dospělé, tedy takové, kde toho hlavní hrdinové na sobě příliš nemají, se těší více u mužského publika. Že by ženy byly toliko prudérní? Ale kdeže.

19.1.2022 v 9:40 | Karma: 33,22 | Přečteno: 2008x | Diskuse| Ona

Viktorie Beso

Movité ženy a chudí muži

Člověk by neřekl, jak jsou dneska ty ženské při majetku. Naštěstí však mají zdatné muže, kteří jim udatně pomáhají, nastavujíc tak svůj vlastní život všanc.

1.12.2021 v 11:08 | Karma: 34,04 | Přečteno: 1700x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com