Jak jsem byla na pohovoru

11. 07. 2019 13:55:56
Pro někoho asi běžná věc, nic vzrušujícího. Ale já nežádala o práci deset let. Za tu dobu jsem slušně vyšla ze cviku a taky jsem po letech (čtyřech) doma s dětmi lehce asociální.

Myslela jsem si, že „vydržím“ na rodičovské do tří let, ale po čtrnácti dnech s marodama doma v uzavřeném prostoru jsem rozhodnuta a posílám CV. Kupodivu si mě pozvali.

Večer před pohovorem přemýšlím nad tím vším. Konečně začalo být hezky, byly jsme celý den venku, na pivu, najednou se mi do práce zas tak úplně nechce. Ale pak jsem si vzpomněla, že u nás léto není celý rok a zase to přehodnocuji.

Půl desáté večer a hároši stále nespí. Sakra, potřebovala jsem si udělat manikúru a vyžehlit věci na zítra. Sice je to úplně první pohovor po dětech (a deseti letech) a beru ho spíše hodně cvičně, ale co kdyby náhodou... Co si obléknout? Zkouším postupně půl šatníku. Ta druhá polovina outfitů představuje především pískovištní směsici Lidl fashion, Ali Expres & Bonprix. Co si jen dát, abych byla stylová a zároveň působila profi? Na kostýmek se tam určitě nehraje, Je to moderní IT firma plná mladých lidí. Taky vlastně plná divných lidi v pantoflích, takže na oblečení zas tak úplně nesejde asi. Něco vybírám a vytahuju u nás doma opomíjenou žehličku. Snad s tím ještě budu umět.

Nastavuji budíka dvacet minut před odchodem na bus. Pak mi dochází, že už nemám ranní rituály ve cviku a nechávám si na makeup půl hodiny. Snídat nemusím, hlavně být krásná.

Ráno v tichosti stávám. V noci proběhla obvyklá hra škatulata hejbejtese, takže obě děti leží se mnou v posteli a manžel v exilu dětského pokojíčku. Snažím se přemístit z postele do koupelny telepaticky, protože vzbuzené batole u příprav na pohovor, to prostě nechceš. Zmateně přehrabávám v taštičce se šminkami. Už vůbec nevím, k čemu se ty věci používají. Makeup v lahvičce zatvrdnul. Tak ne, povedlo se ho prošťouchnout, snad se z toho archivního vzorku na obličeji neosypu. Během výroby obličeje na ksicht se upozorňuju: nejdeš do baru, ani na vystoupení, nemáš vypadat jako kraslice. Prostě přirozeně krásná. Ale ne moc, páč u pohovoru budou jistě ženské a to úplně vždy neladí..

Po vypíchnutí oka řasenkou si oblékám trenčkot. Vypůjčený od sousedky, přirozeně. Po těch letech v domácnosti a terénu mám hlavně mikiny. Doma zatím všichni spí. Ajaj! Večer jsem si zapomněla nachystat kabelku. Business style kabelky jsou zahrabané kdesi hluboko pod manželskou posteli, na které momentálně spí naše dvě děti. No nic, půjdu s tím chlebníkem, co vymetl všechna dětská hřiště v okolí a budu předstírat, že jsem mladá & trendy. Poslední úprava a jako myška ven. Mám sice ještě 10 minut času, ale nebudu zevlováním doma riskovat, že stanu tváří tvář svým potomkům, ujede mi bus a zhroutí se celá koncepce budoucího života. Ne ne ne, kdepak, honem ven, dokud to jde.

Jízda MDH vůbec není špatná. Když jede člověk bez dětí. Dav lidí v metru houstne. To už se mi jízda MHD pomalu přestává líbit, ponořuju se hluboce do vševědoucího tištěného média "Metro Times" a nevnímám okolí. Hlavně abych nezapomněla vystoupit.... Mám hlad. Takže mi bude na pohovoru kručet v břiše. Rozhodnutí nesnídat, asi nebylo úplně nejchytřejší.

Procházím Karlínem. Jsem unešená blahem. Indická hospoda, thajská, sushi bar, pošta, obchod, banka, kadeřnictví, bar... po letech života na periferii a dojíždění do práce na druhou periferii si připadám jako v říši divů. Civilizace!

Pohovor se vydařil. Nemekotala jsem, zmateně nepobíhala po budově, neztratila se hned na recepci ani cestou domů, obě dámy působily mile a se mnou spokojeny. A výsledek? Tak mě na to místo nevzali! No, nevadí, dneska si dám další. Jednou to vyjít musí!

Autor: Viktorie Beso | čtvrtek 11.7.2019 13:55 | karma článku: 35.96 | přečteno: 3143x

Další články blogera

Viktorie Beso

Je boj za kvalitní školy předem prohraný?

Svinstvo, které se předvádí v českém školství ve spolupráci s našimi politiky je jako zanícený vřed, který se nedaří vyříznout. Malá nepatrná šance tu však možná je...

24.1.2024 v 9:59 | Karma článku: 30.11 | Přečteno: 3115 | Diskuse

Viktorie Beso

Jak zničit fungující a dětmi oblíbenou školu

Byla nebyla, jedna malá škola, do které děti chodily tak rády, že se jim ani nechtělo domů. Ne, to není pohádka, taková škola opravdu existuje! Zatím...

15.1.2024 v 13:12 | Karma článku: 38.27 | Přečteno: 3737 | Diskuse

Viktorie Beso

Oškubaná jako kuře

Brazilské depilaci jsem se vyhýbala jako čert kříži, ještě aby ne, vždyť co může být horšího, než návštěva gynekologie? Přece návštěva gynekologie a skalpování k tomu!

5.1.2024 v 10:41 | Karma článku: 37.92 | Přečteno: 6476 | Diskuse

Viktorie Beso

Proč Péčko Prudí Paničky

Takzvané filmy pro dospělé, tedy takové, kde toho hlavní hrdinové na sobě příliš nemají, se těší více u mužského publika. Že by ženy byly toliko prudérní? Ale kdeže.

19.1.2022 v 9:40 | Karma článku: 33.03 | Přečteno: 2008 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 12.14 | Přečteno: 153 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 23.78 | Přečteno: 310 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.29 | Přečteno: 170 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9161 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
Počet článků 126 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5314

Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 
 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com


          blog.idnes.cz 

 

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...