Diskuse

Chlupáči

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T28o13m32á45š 18M98a95l26ý

21. 2. 2016 21:59

Letos to bude třicet let, co jsem odložil žiletku. Nemám na tváři zoo. Je to jen otázka hygieny a celkové péče. Nic míň, nic víc.

0 0
možnosti

Lepší muž s pěstěným vousem, než šampónek, co stráví v koupelně víc času jak já. Muž má být muž - statný medvěd, o kterého se žena může opřít :)

0 0
možnosti

Líbí ! Samozřejmě upravený a čistý.

0 0
možnosti

;-D....no, jsem lidé různí a každému se něco líbí něco ne, však oni se k sobě najdou neb jak říká Vladimír, jaký šel, takovou potkal.

2 0
možnosti

;-D;-DChápu,že se jí nemusíme líbit,ale je to na blog? I když už jsem tu četl horší věci...Vousy jsem si nechal narůst hned po vojně (1974) kvůli sázce.Jenže pak jsem zjistil,že se to holkám líbí, a já si prodloužil obličej,neboť jsem měl oholen tvar " měsíčku na hnoji". Tak jsem si to nechal.Navíc jsem při holení krvácel.A největší sranda nastala,když jsem se jednou rozhodl,že ty vousy na pár týdnů shodím.Dětem bylo tenkrát ,tuším,asi kolem šesti až osmi let (mám 3,ale druhá várka byla dvojčata).Když jsem se vrátil z koupelny,tak má dítka utekla do ložnice,brečela a volala na maminku,ať ten ošklivý pán jde pryč,že se ho bojí.Takže volba byla jasná.A s tou štětkou mezi nohama...Tak to by jste se,milá dámo,musela zeptat mé ženy,ale zatím si libovala.A jen tak mezi námi - jak to tam máte dole Vy? Promiňte,ale já nejsem pedofil.Dnes všechny modelky vypadají jako nemluvňata,ale já dávám přednost přírodě.Nakonec i my muži máme ty vousy od matky přírody,a ta fakt není blbá.;-DR^:-)

0 0
možnosti

Tak vy budete, Jiri, asi klasickej fousac, stara skola. Ale kouknete na toho na uvodnim fotu. Vyvoneny vygelovany krasavec tvarici se jako zalesak, ale pritom chodi na manikuru a bez maminky by si pomalu ani neutrel zadek. ;)

1 0
možnosti

uznavam, ze koukat na nektery "chlapy" je hodne zabavny, ale zrejme jste mela smulu (a to je mi hodne lito), ze jste nikdy nenarazila na normalne o sebe pecujiciho vousatyho nevyholenyho chlapa. az zazijete - budu se tesit na blog. taky potkavam hodne tlustoprdek v leginach a neumytou hlavou, ale abych k nim zaradil vsechny, tedy i Viktorii B. ... jinak fajn psani

2 0
možnosti

Viki, miluju Tvé blogy!! Ale, ve skutečnosti bych je spíše měla nenávidět...mám pocit, že jsme na sebe napojené, tedy myšlenkově a vnímáme stejně. Jen je rozdíl v tom, že mě většinou tematicky předběhneš a je obrovský rozdíl v tom, že to mnohem lépe napíšeš! :-)

Tedy, abych to shrnula, pozoruji "chlupáče" už nějakou dobu a mám naprosto stejné pocity jako Ty. Jen mi déle trvá, než si to v hlavě poskládám, abych ty chlupáče nějak slušně ve svém blogu "učesala" ;-D No, a když už mám v ruce kartáč a jsem připravena česat, otevřu Tvůj blog a začínám Tě nenávidět, nenávidět, nenávidět!!;-€;-O

Prostě jsi to zase napsala perfektně a já jen tiše závidím....babo! :-P

R^:-)

0 0
možnosti

:D smankote holka, neblazni :D :* a dik

1 0
možnosti
Foto

Patřím také k té sortě ženj, které mají raději hladké tváře. A nebojím se napsat, že se mi líbí typy jako Cristiano Ronaldo (prostě šamponci). Ale snesu i dvoudenní strniště,to mi přijde u chlapů sexy;-)

3 0
možnosti
Foto

Přesně jsem čekala, že mi Šípková dá plus;-D

4 0
možnosti
Foto

kdy dáte koncert ZZ Top? R^s ,,odvahou a stylem ,, to je super napsaný a souhlas.. ale, orální sex se i tak dá, myslim, vyladit. A proboha - třeba Sean Connery, snad nechcete tvrdit, že jako James Bond je pro Vás víc než uhrančivý William z Baskerwillu?;-)

milovala jsem odjakživa vousáče... . moje označení - vousatej dobrák. Často jsem jak tele dojela. Mám ráda trochu rytíře, mušky, námořnickej třídenní a občas i tihle jsou kouzelní, myslím. Zdravím Vás.

1 0
možnosti

Je to jako se vším.Někomu sluší knír,někomu vousy a někdo vypadá lépe hladce oholen.Je spousta žen,které si neumí zvolit účes,líčení,oblečení...Mi osobně vousáči nevadí.Nesnáším dlouhé kotlety a kozí bradky.Více mi vadí vyholené hlavy,jelikož mnozí vypadají jako trestanci.Za mlada,když jsem ještě jezdila na hory,tak v naší partě byl byl jeden vandrák přezdívkou Jerry.Byl rezavý a vousy měl až po prsa.Jeho vousy byly zvlněné a byly tak heboučké a voňavé,že všechny ženské se mu v jeho vousech hrabaly a sahaly si na ně pro štěstí.Tak nevím,ale myslím,že si každý může vybrat podle svého gusta.Muž může být i oholen,ale pokud má problém s hygienou,tak ho ani oholená tvář nezachrání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com