Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nebojte, vše dáte, naučíte se atd. Sám jsem řil 8 let s dcerou. První rok je drsný, pak už to jde. Já to bral po chlapsku. Natočené minutky a vždy za hodinu si dcera prostě musela sednout na nočník. Když jsem cokoli dělal, vždy mi "pomáhala". Tedy v praxi seděla a zírala a já dělal při tom jsem o tom mluvil. A snídani, jsem dělal pro ni i pro sebe naráz, ale to je jen drobnost, kterou jste už určitě vychytala. Od 2 let už to byla pohoda. Přiznám se, že nechápu dnešní holky, co to od tohoto věku nestíhají.Pro mneto byla pohoda. Tak držím palce.

0 0
možnosti

Viktorie......příště se vykvákněte na úklid kuchyně a to kafe si dejte předtím. Je větší šance, že si ho vypijete v klidu. Však uklidíte, až dcerka vypadne z domu (za nějakých 18 let) ;-)

1 0
možnosti

To máte recht! Jenže ono někdy v té haldě na lince není to kafe kde udělat ;-D

0 0
možnosti

Byla jsem vždy lehce oplácaná, takový ten barokní typ. Cvičení, plavání ani lyže mi nepomohly k vysněné postavě tak jako moje dcerunka.

Začalo to už v porodnici, kdykoliv byl oběd, začala vřískat jako na lesy. Vystydlé nemocniční jídlo nebylo nijak lákavé, takže jsem v porodnici téměř nejedla. Ač jsem v těhotenství nabrala 18 kg, domů jsem po týdnu (přidala se kojenecká žloutenka) šla pouze s 4 kg navrch :-). Na konci šestinedělí jsem byla hubenější než pře otěhotněním.

Dcerka zřejmě v tušení, že ji čeká v životě přísná dieta, jedla jako zjednaná. Po 11 měsících kojení ze mě byl poprvé v životě proutek. A pak nastalo období běhání a podobných radůstek, které popisujete.

Ale po letech na toto období budete vzpomínat se slzou v oku. Sama jsem nevěřila, že to tak rychle uteče.

2 0
možnosti

Jj, to hubnutí s křiklounem má něco do sebe ;-DR^

0 0
možnosti

....taková normální rodičovská dovolená...;-) já si momentálně užívám dovolenou zaslouženou, zdravím z Madeiry! :-P

A Žofince posílám pusu :-)

1 0
možnosti

Se máš! A taky líbáme V

0 0
možnosti

Krásné.Podobné zážitky a vzpomínky mám také a to třikrát v 2+1.Ale přežili jsme:-)

0 0
možnosti

Po přečtení článku nechápu,jak jsem mohla bez psychické újmy vychovat tři děti v panelákovém 2+1,zvládat jejich dětské nemoci,školu,aktivity,starat se o domácnost a chodit přitom do práce.Manžel samozřejmě pomáhal,ale pracoval v nepřetržitém provoze,takže si potřeboval odpočinout trochu víc.Prostě je jiná doba...

1 0
možnosti

Naše 2kk, do kterého se nevejde dětská postýlka a dítě spí v manželské svých rodičů je taky pěkné ;-) A na tu práci, jakmile dítko dovrší dva roky se taky těším ;-D

0 0
možnosti

Hezky jsem se pobavila;-D.Skutečné a pravdivé ve všech generacích.R^

2 0
možnosti

No, je to jízda, ten život ;-)

0 0
možnosti

Viktorie, dyť jste zapomněla napsat, co děláte ve volném čase mateřské "dovolené"!?:-))))))))))))))

Hele, ale to množné koko je dost povedené!:-) Vypadá to na jazykový talent:-))

3 0
možnosti

Psala, Maruško! Čtu půl roku tu knížku ;-D Ale tak abych nekecala, po nocích jsem dopsala svoji třetí knížku. Trvalo to sice tentokrát čtyři roky, ale je to tam ;-)

A s tím jazykovým talentem... ono i takové slovo žabák (jebák) nebo kachna "gagina" znějící jako vagina, je také dost výživné ;-D

3 0
možnosti

J20a73n 43P18a90v76e80l

7. 7. 2016 16:18

Jak někdo nedávno prohlásil, vnoučata jsou odměnou za to, že jste nezabila vlastní děti.

6 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com