Diskuse

Černý den v historii letáků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"co na tom černým pánovi v letáku tak uráží?"

Na tom klukovi mě neuráží vůbec nic, mi vadí provokace Lídlu ! Nic jiného to totiž není.. Vadí mi ten manipulativní trend, kterým nás chce ta současná hloupá ideologie Politické Korektnosti manipulovat. K sympatiím k multikulti..

0 0
možnosti

Podle mne se jednáná o jasnou plíživou masáž tzv. salámovou metodu a bohužel ne jen v Lidlu. Podívejte se například do katalogu IKEA, tam jsou v přesile modelové neevropského vzhledu několik posledních let.

V aktuálním vydání jsou běloši ve výrazné menšině a to mně vytáčí a zároveň mrazí (z té manipulace) ;-€

2 0
možnosti

Nadherny pokrm pro media...par "pitomcu" se vyjadri rasisticky na FB a media idelaji aferu, jak jsme rasisticti a xenofobni a je treba nas radne vychovat. Obhaji se nase penize pro aangazovane neZiskovky jako OSF, Evropske hodnoty atd.. Vite mezi cernochem ve zpravach/vietnamskymi bistry.. a cernochem v Lidlu nebo obrazky mrtvych snedych deti na plazich v mediich je rozdil. Jedno je prirozeny vyvoj a druhe umela manipulace..poznate ktere je ktere? S pozdravem.

5 1
možnosti

Jinak prvního černocha měl v Brně po válce Hubert Lamplota kvůli reklamě na kafr, krám měl u nádraží, a to byl velkej sukces;-D

0 0
možnosti

kafr ne, blbej překlep, bylo to kafe pochopitelně:-)

0 0
možnosti

Ano česká většinová společnost je " politicky nekorektní, xenofobní, sexistická, nacionalistická, heterosexuální, rasistická, záštiplná a sprostá" já nevím jak Vám, ale mně se mezi lidmi žije dobře :-)

5 1
možnosti

Ale tak ja to mam u nas doma taky rada. Jen jsem mela pocit, ze zjeveni cernocha se resilo tak pred padesati lety, ze dnes uz je to tak nejak normalni...

1 0
možnosti

Žádný strach, Chovancovo "spolek pravdovysvětlovačů" to jistě národu vysvětlí.

3 2
možnosti

No tak, jsem už ty ohlasy čtenářů z Německa (dieWelt) četl . Od degenerované či vývojové země české až po souhlas. No tak si vyberte .

1 1
možnosti
Foto

Ja bych pouzil vyraz "vyvojova". Ale to se snad lety napravi....8-o

0 1
možnosti

Tak to se nám včera v dokumentu líbil stejný chlap !!!! :-) .. My tam byli, ale tak pěkného jsem tam neviděla..

Jinak si myslim, že většině lidem i mě je to jedno, leták se tiskne kvůli slevám, ne?..Ale chápu i ty ostatní, tam asi je trochu ta obava aby to teď nebyl jeden černoch, za měsíc o dva víc a nezačalo se to stupňovat. Já se pamatuju když u nás začaly v televizi vysílat americké filmy tak byly plné bělochů občas tam byl jeden, dva černoši ..A poslední roky mě někdy ten poměr připadá obrácený.

1 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Hezky to popsal pan Lubomír Vylíčil v dnešním článku na Pravém prostoru. Ten trend je jasný a zřetelný. Také v diskusi pod tím článkem se o tomto mluví. U nás to začíná, v západní Evropě a v USA jsou mnohem dál, ale...

1 1
možnosti

czarny humor po polsku:-P

W metrze:

- Halo, halo, zapomniał pan walizki!

- Allach akbar!

1 0
možnosti

příspěvek mimo téma, bude smazán:

;-D

polish joke 2:

Pogrzeb. Trumna spoczęła w grobie, rodzina i znajomi rzucają kwiaty. Nagle coś uderza w wieko. Facet, który rzucił coś ciężkiego zmieszany mówi:

- Przepraszam bardzo, kwiaciarnia była już zamknięta, to kupiłem bombonierkę...

0 0
možnosti