Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Polský europloslanec sice moc moudrosti a chytrosti nepobral, ale: "Pán si asi nevšimnul, že ženy za a) nemají na vysedávání a zahloubané zírání na černobílou desku čas a za b)

Zdroj: http://beso.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=601874";

Prosím vysvětlete, proč propastné rozdíly jsou již žákovských a dorosteneckých kategoriích? (panenky jsou zábavnější než figurky?). Jinak šachy fungují pro řadu šachistů (nejen nositelů GM tituů;, ale i jako trenérů) jako zdroj obživy, nemohlo by to být pro (některé) ženy lepší než pípat v hypermarketech u pokladny?

Kolik šachových velmistrů jste osobně poznala? Ti které jsem poznala já (a nemyslím tím jen ty české, kteří patří ve světovém měřítku převážně k druhé lize) a bojují o šachový trůn se o svojí fyzičku a životosprávu vážně starají (2700+)

0 0
možnosti

Nevim kolik autorka, ale ja osobne poznal Ludka Pachmanna. Udelel na mne obrovsky dojem. Lidi jako on si vazim.

1 0
možnosti

Rekla bych, ze pro zeny asi opravdu malo vzrusujici cinnost. Nevim, osobne mne nebavi zadne deskove hry, ani Clovece nebo Pexeso, byt jsem v tom docela dobra :)

Rozhodne netvrdim, ze sachovi mistri nezaslouzi obdiv! Jen si nemyslim, ze jsou muzi diky oblibe hry v sach lepsi lide, nez zeny.

Jinak osobne zadneho asi neznam, jen prenesene z medii, pravda. ;)

0 0
možnosti

Mě deskové hry baví. Akorát je nemám s kým hrát. Můj muž je totiž nehraje. A přitom by to bylo zábavnější, než koukat na tv.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS