Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

;-D;-D...to zase přijde. Taky na to čekám...

1 0
možnosti
VB

Nestras :D A porad nic? :D

0 0
možnosti
VB

Dik. Ja se vzdy teda nebavim :D

0 0
možnosti
PB

P85e58t11r 92B90u85r25i93a75n

16. 8. 2017 11:45

;-D Moje šestiletá dcera vyplnila jakousi křížovku pro děti a já ji chtěl za to pochválit:

"Ty jsi tak šikovná...!"

"To proto, že jsem chytrá," pak se rozhlídne po obyváku a připadne jí, že je namachrovaná, "a maminka je taky chytrá," napraví to. Pak se podívá na mě a napadne ji, že mě nepochválila. Nechtěla se však už po třetí opakovat, tak to zabila prohlášením: "a ty jsi tati hodnej!"

11 0
možnosti
VB

:D Oni jsou nekdy tak mili! Ja ted zaslechla lichotku, kdyz jsem se po dlouhe dobe namalovala: "Mami, ty jsi hezka, proc jsi tak hezka?" "No, protoze jdu s lidma z prace do restaurace." "Aha" Nedalo mi to a zeptala jsem se "A jindy jako nejsem hezka?" "Ne" :D

5 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com