Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vůbec nechápu, proč popsané atributy připisujete pouze ženě v požehnaném stavu. To, co jste popsala jako těhotenskou demenci, zažívám jednoznačně dnes a denně a mohu místopřísežně prohlásit, že nejsem těhoten.

Není to nějaký sexismus naruby?

0 0
možnosti
Foto

R^;-Djinak než s humorem to brát nejde:-)

0 0
možnosti
Foto

J67i79ř83í 87L44i42b57e75r

16. 8. 2017 22:55

Zcela jste mne "sestřelila". To není jen na jednu karmu! R^

2 0
možnosti
Foto

Ja mám někdy takový výpadky...A to nejsem těhotná ;-D a neslyšela jsem,ze bys mluvila o muži jako o manzovi ani jsi mi neříkala,ze jsi těhu...takže dobrý,jsi ještě normální ;-D

5 0
možnosti

Tak hluboko jsem neklesla, hlídám se ;-D Ale to vyjadřování jinak dost kulhá.

1 0
možnosti

Takže jsi naprosto normální téměř dvojnásobná maminka ;-)

PobaviloR^

2 0
možnosti

Díky! Matka v letech po dvou dětech ;-D

2 0
možnosti

Valerie, víte co říkal vždy můj muž?

Že každý stav je lepší než jiný!:-D:-D

Ale já si myslím, že to je právě na těhotenství hezké - je to takový stav beztíže:-D :-D (tedy teď už asi s tíží:-)) v tomto stádiu...

Hlavně, že Vám to pořád píše, a ftipně!:-))

2 0
možnosti

Tíží to dost. Nominálně 24 kg a to mám ještě dva tři týdny do výsadku ;-D Vašemu muži posílám bod za hlášku ;-) A díky!

1 0
možnosti

Jestli se to smi, napsal bych k nadpisu, nekteri by zde nepsali, ale vznaseli by se.

3 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^ Ano vzpomínám si na tu dobu.

2 0
možnosti

Mám takový mlhavý pocit, že Gaussova křivka se zabývá rozložením četnosti výskytu stejných hodnot u nějakého konkrétního případu.

0 0
možnosti

"Gaussova křivka mé inteligence" - to jsem ještě neslyšela.....Někdo musí být originální i za cenu toho, že o sobě prozradí, že je mírně řečeno neznalý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com