Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Užijte si to i za nás ostatní.

0 0
možnosti
Foto

Skvěle napsaný blog!!!R^ Děkuji za příjemné pobavení a hlavně příjemný pobyt přeji.

1 0
možnosti
Foto

R^občas je nutné si od všeho odpočinout-tak si to užijteR^

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že jsem v diskusi první chlap. Samozřejmě Vám to přeji, protože Vás chápu.

Jednou jsem byl na návštěvě u kamaráda, který měl jezevčici, která měla 7 štěňat, tak cca 3-4 týdny starých. Pořád po ní lezly, hledaly cecíky. A ona se prostě v jednu chvíli naštvala, vylezla od těch malechj upírků na lavici, kam na ní nedosáhly a normálně si dala dvacet. Ty malý bestie pořád lezly nahoru, ale nešlo jim to, padaly zpět. A máma chrápala ostošest.

Plně jsem jí rozuměl.

Karma.

4 0
možnosti
VB

Tak to mě pobavilo. Jezevcice je machr! Já takhle neusnu, vzbudí mě i mávnuti křídel octomilky.

0 0
možnosti
ZS

Pěkný, užij si to... R^

0 0
možnosti
VB

Díky! Vynasnazim se ;)

0 0
možnosti

Vivat Viktorie! Už jste mi chyběla. Je to dva dny, co jsem si Vás přičarovala:-))B

Bezva blog milující mámy, co si prostě potřebuje dobít baterky.

Tak ať se to povede podle Vašich představ, Viktorie!

(a pak dejte vědět:-D)

2 0
možnosti
VB

No jo, já ten blog teď děsně zanedbavam, každou volnou chvíli jsem věnovala dokončení nové knížky. Už je v tiskárně, tak jsem si urvala pár minut na blog ;) A s tím čarováním mi úplně nahrávate. Ten nový román se totiž toho ženského čarování dost dotýká :)

1 0
možnosti
Foto

Užívej do sytosti, ale víš co? Stejně ti bude smutno!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

A gratulace, máš právě sto článkůR^

1 0
možnosti
JS

Tak si to pořádně užijte! A nebrečte večer do polštáře, protože taková porce samoty po takovém zápřahu... :)))

1 0
možnosti
VB

Dekuju! Zas tak sama nebudu. Jede nás asi 12 zenskych, tak na breceni po večerech nebude čas ;)

1 0
možnosti
JL

;-D;-D;-DR^R^

Jéžiš, jak já Vás dokonale chápu, úplně jste mě rozsekala:-). Díky.

2 0
možnosti
VB

Není zač! Já dekuju za čtení a přeji taky pár dnů relax ;)

0 0
možnosti
Foto

;-)Tak si to užij (klidně i s tím číšníkem;-D).

Rok je ještě ok, kamarádka jede na první wellness víkend po dvou letech MD.:-)

My,co se nám děti dobrovolně odstavily samy, jsme jezdili dřív,;-D

2 0
možnosti
VB

Moje se ještě neodstavilo a moc se k tomu nechystá, pije jak duha, takže bude mít nuceny detox a tatínek očistě. Ale jinak by maminka v izolaci už nepřežila ;)

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com