Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IP

"Zvednula jsem dítě, omluvila se jeho nebohé matce, vyčinila Anetě "..., matko, domluva v tomto věku moc nepomáhá. Ač jsem proti tělesným trestům, tak jedna přes zadek je příhodnějším řešením.

0 0
možnosti
VB

Ale to víte, ze ji občas jednu lupnu. Snažím se to ale nic nepraktikovat na veřejnosti a co se týká domluvy... Oni moc dobře vědí, jsou chytré jako opice, nebo aspoň ty naše :D

0 0
možnosti

Děti jsou radost!!! ;-) Jak se ovšem vyjádřit k Anetce...? :-/;-D

Vydrž, přejde to!:-)

1 0
možnosti
VB

V to doufám! Pac do babyboxu už se za rok asi nevejde :D

0 0
možnosti

Ale jó...kdyby toho nebylo, tak byste se nudila, Viktorie:-)

Moje sestra měla stejné přání - holčičku, co jí bude oblékat jako princeznu. Tak jo...oblékla. Princezna šla na ní čekat napřed před dům, a než máma přišla, holka byla jako čuník:-))) Růžové šatičky byly k nepoznání.

V zoufalství jí jako asi čtyřletou za trest přivázala k noze od stolu. A co se dozvěděla? "Až budu velká, a ty budeš stará babička, tak tě zabiju!"

Dnes je princezna mámou čtyř dětí, a je to vlídná super máma.

0 0
možnosti
VB

:D :D :D Ten příslib odvety mě poněkud vyděsil! Ale ten závěr mi dává jistou naději :) Děkuju!

1 0
možnosti
Foto

;-D docela ráda ji poznám.

1 0
možnosti
VB

Nj, tys ji asi ještě neviděla, co?

0 0
možnosti
Foto

Do pr.... práce, autorko. Nic víc nejsem schopen napsat. Karma pro optimismus. R^

1 0
možnosti
VB

Děkuji! Věřím a víra má mě spasi :D

0 0
možnosti
DK

Taky mám na výměnu jednu princeznu s pindíkem :)))

1 0
možnosti
VB

Asi se ty omyly přírodě fakt stávají ;)

0 0
možnosti
AV

Po kom to dieťa je ?

Deti zlé sú po otcovi a tie dobré po mame.:-)

3 0
možnosti
VB

Tak takhle nějak bych to také viděla! ;) Ještě ale může být po sousedovi :D

2 0
možnosti
KM

Mám dva kluky. Když si mladší exempláře prohodíme, vy budete mít dvě princezničky, a u nás se staršímu sígrovi bude mít konečně pořádně kdo postavit. Nějak ti čápi zabloudili, či co... :-D

2 0
možnosti
VB

Čáp si asi prohodil zásilku s vranou :D Na druhou stranu, zase to máme doma s těmi destičkami vyvážené. Jako jing a jang ;)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS