Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Jak si to kdo udělá, tak takové to má. Doporučuji kalendář do mobilu. Děti učit samostatnosti a sama zapracovat na znalosti svého okolí, aby jste do práce trefila i bez navigace.

4 1
možnosti
VB

Čekala jsem na tuto větu a konečně je tu! Je to tak snadné, zařídit, aby se celý svět a všichni v něm točili podle mých představ. Do práce trefim bez navigace, ale ne z místa, na kterém jsem před tím nebyla. Trefila jsem i tak, ale navigace by mi zeefktivnila a optimalizovala cestu na nejrychlejší možnou, to už tak navigace dělají. :) Kalendář v mobilu mám, ale ne vždy si stihnu vše zapsat, a i kdyby, ráno nemám na zirani i do telefonu čas, viz blog :) Koukám do něj až cestou do práce v MHD, kdy ten čas mám :) A to už bylo na výlet trochu pozdě :)

Dekuji za čtení a moudré rady!

1 0
možnosti
ND

Nedá mi to, tak se zapojím, tohle všechno znám, bez auta, před dávnými lety, taky jsem v té době měla krásnou postavu, bez tělocvičny, jen jedno dítě na jednom konci a druhé na druhém konci Modřan, s nimi nákup, pak přesun do Komořan atd. atd. jojo rovnoprávnost hehehe, ale stejně to bylo bezva...

2 0
možnosti
VB

Jo, bez auto je to ještě větší lahoda, zvlášť když jsem je měla každou v jíné školce. To mi takové vyzvednutí dvou dětí zabralo hodinu, vím, o čem mluvíte! ;-) Krásná postava se u mě ale tedy nekoná, protože to celodenní sezeneí v kanceláři to nějak vynuluje ;-D Díky za čtení, Naďo!

1 0
možnosti
EK

Já nevim, proč se honit a vařit večeře. Dejte jim do ruky jablko a rohlík a chlap si ten chleba může namazat sám.

2 0
možnosti
VB

A to víte, že to tak často skončí, hlavně v týdnu. Studené večeře to jistí. Ale třeba v neděli jsem povolila, dětem dělala palačinky a chlap měl bramboráky. Dvě pánve, dvě různé hmoty, jen to nepoplést ;-D

1 0
možnosti
MB

R^ Škoda, že to ve skutečnosti není taková legrace, jako ve vašem blogu :-)

4 0
možnosti
VB

Je důležité vše brát s humorem. Jinak by nás kleplo ;-) Díky za čtení!

1 0
možnosti
VS

Po precteni me napadaji jen tri pismena: PMS.

0 0
možnosti
VB

Vyhráváte klíčenku! :-) Zvláštní je, že ta péče o domácí zázemí přetrvává i mimo PMS. Asi nějaký nový virus ;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Dneska jsme přijeli do školy v 7.56;-D

Hezké čtení.R^ Je těžké najít blog, kde se nepíše o Covidu, nebo rouškách, takže DÍKY, drahá! :-)

4 0
možnosti
VB

Díky Šári. Roušky už mi lezou oušky ;-€ A gratuluji k včasnému příjezdu do školy! ;-D

0 0
možnosti

Viktorie, to je přímo Hawai!:-))))

To máte fitko gratis.

No jo, hlavně, že jsou baby spokojené, jak to těm chlapům nandaly:-))))

Vás číst je čistá radost!

4 0
možnosti
VB

Děkuji, Maruško. My máme vlastně takovou Hawai doma, všechny ;-D

A s tím nandáváním... vždy, když mi některá více feministicky orientovaná kamarádka řekne "to já bych mu nedovolila," odpovídám "on se mě neptá". ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com