Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám tak staré dvě vnučky jako Vy. Prožívala jsem stejné starosti když se narodili a jak rostly..a jak teď koukám je to ráno opět stejné jak u našich mladých. Jedna chce vlasy tak, ta druhá francouzský cop, snacha neví co dřív. Takže klid je to všude stejné;-). Hezké dny.

1 0
možnosti

A to si teď pořídili malého pejska..naštěstí nemluví a docela už poslouchá.

0 0
možnosti

J47a71n 81B83u44r54i77a87n

23. 9. 2020 8:20

Hele, když mi chlapi některý věci fakt nedáváme - třeba to pletení copánků. A pak, spoustu věcí považujeme za zbytečné nebo prostě nechápeme. Jako třeba dívčí výběr oblečení (nám je úplně jedno, že nějaké barvy k sobě jakože nejdou).

Anebo třeba mazání chleba - respektive dokonalé mazání chleba. Stejně se to nakonec v bříšku smíchá, ne?

No, prostě jsme jiní a na některé věci prostě nemáme buňky.

1 0
možnosti

Ale to jo, to já chápu. :) Když jsem kdysi v práci před šéfem zmínila, že žasnu, co mají holky na hlavě, když je vyzvednu že školky (když je ráno odvadel tatínek) tak mi šéf rekl: "věř mi, že tatínek se moooc snažil!" :D

Ale jde o to, že většina aktivit jako nákup, prádlo, úklid, vaření, úřady pro děti, nákupy oblečeni a bot, lékaři, kroužky po škole... Ve většině domácnostech leží na ženě. Ona chodí do práce stejně jako on, ale zrnka má doma druhou sicbtu a ne malou :( Osobní život téměř nula.

0 0
možnosti

Pěkný popis, zasmál jsem se. Znám to z té druhé, mužské strany. Snad jen nezehlim vlasy a nepoužívám zkrášlující prostředky, čím asi šetřím spoustu času v ranním shonu.

1 0
možnosti

A dobre děláte! Jenže s postupujícím věkem nam holkám to ranní šlechtění nezmizí, nybrz trvá čím dál déle :)

0 0
možnosti

to je o organizaci práce a schopnosti a neschopnosti

1 0
možnosti

To je fakt. Chlap si to zorganizuje, že jeho jedinej úkol za den je jít do práce a na ženskou po její práci zbyde vše ostatní. A ženská se na ty děti ani chlapa nevykasle...

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, před lety jsem žil několik let sám se dvěma malými kluky a tak nějak vypadal můj pracovní den, jen s tím rozdílem, že jsme do školky chodili pěšky. Pobavil jsem se po ránu, přeji méně stresu a více času na psaní fajn blogů. Hezké ráno.;-)

0 0
možnosti

Díky za čtení! V úterý také chodíme pěšky, protože to má tatínek hokej a my smůlu :D

1 0
možnosti

Jj, rovnocinnost klidně praktikuje kdo chcete. Většina lidí nakonec dojde jenom k počítání aby někdo neudělal něco navíc... Doma je balík věci, co se musí udělat, včetně rozpočtu co je potřeba doplnit...

0 0
možnosti

P43e45t34r 49L42a16b46a57j

22. 9. 2020 16:49

Moc pěkně napsáno lehkou rukou. Autorka opravdu umí. R^

V tancování (její vášeň) je taky nejtěžší dělat to tak, aby to vypadalo lehce.

Četl jsem od ní něco poprvé, ale určitě ne naposled.

Díky za článek. A nejen tento.

2 0
možnosti

Děkuji za kompliment, za čtení a radost z nového čtenáře.

0 0
možnosti

strasnej zivot, Vam povim...

ja dneska vez na veterinu psa sousedky, fr buldocka, musi se nosit, pac ma popaleny a zabandazovany tlapy (3 ze 4!) pes je tezkej jako krava a pred prevazem se jeste pos.... ne pokadil, to druhy. na udrzbu padlo vic jak 15 ubrousku na detsky prdelky. pak prezit prebalovani a pak domu a vynest to "batole" do patra a hlidat, esli si packy moc nelize

do skolky s nim zatim nejezdim

zdravim, Viktorie, a diky za pribeh, kterej jasne rika, ze v tech "strasnejch" zivotech sem tam nebloudime osamocene

1 0
možnosti

Ještě, že nemáme psa. Ale muž by vám mohl vyprávět... V zimě jsem jela lyžovat s tou starší holkou a on měl za úkol se vypravit s malou za nama, tehdy měla asi rok a čtvrt. Nejprve v penzionu zeblila celej stůl u snídaně a pak při nakládání do auta se pos... Až za ušima. Takže přiznávám, taky to má tak jednou do roka těžký!

Ať se daří vám, psikovi i sousedce! Díky za čtení.

0 0
možnosti

I98v85a71n21a 35L44a78n58c35e

22. 9. 2020 14:37

Díky, krásně se čtete R^a pořádně jsem se zasmála..;-D;-D;-D., i když to musel být hrozný stres, ;-(

2 0
možnosti

Díky za čtení! Stres ani ne, spíš jsem byla naštvaná . Hlavně sama na sebe :)

1 0
možnosti

Díky! Cením si toho o to víc, od chlapa ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com