Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věděla jsem, že si mám Váš blog, Viktorie, nechat na dobu, kdy si ho budu mít možnost užít a prožít:-))

Skvělý čtení. Fakt zrajete jak velmi dobré víno.

Tak ať se Vám vede více takových týdnů! (navíc...odloučení posiluje vztah. A toto je ideální časový oddech).

1 0
možnosti
VB

Tak určitě! Všeho moc škodí, i své rodiny :D Ale těšila jsem se na ně, to zas jo :)

A dekuju!

1 0
možnosti
RP

R^ Vydržet tak ještě deset let v tempu než holčičky vyrostou a uvidíte jak nenápadně začnete mít víc času pro sebe a na tyhle fofry budete s úsměvem vzpomínat.;-)

2 0
možnosti
VB

Díky za čtení! On ten progres je znát každý rok. Jednou budu brečet, že je málo vidím a už po mně nelezou :)

1 0
možnosti
MB

Týden volna je skvělý. Já ho měla po devatenácti letech a užila jsem si ho :-)

Ještě jste mi připomněla jedno odpoledne, kdy byly děti s manželem sáňkovat. Já jsem v klidu upekla buchtu, začala uklízet dětský pokoj a přistihla jsem se při tom, jak rovnám prádelní koš dřevěných kostek podle velikosti ;-D

1 0
možnosti
VB

Děkuji za čtení! No, to už je taková mateřská diagnóza, že? Kamarádka byla teď na víkend sama, také po dlouhé době. Psala mi: úklid jsem si naplánoval až na neděli, v pátek a sobotu jsem dala relax, protože co kdyby se něco zvrtlo a oni přijeli dřív... To bych ten volnej čas prouklizela :)

3 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com