Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J20a71n 65K27o45u44k90l48í31k

12. 12. 2020 18:09

Pardon, ale ten článek je plný neuvěřitelného klišé, které snad už v dnešní době nemůže brát nikdo vážně. Co takhle tedy nevnímat co se kde píše a ukazuje jak by se mělo žít, ale žít si zkrátka po svém?

12 0
možnosti
VB
TL

A co si najít "normálního" chlapa?

4 0
možnosti
VB

Ale jo, jděte do toho pokud to tak cítíte!

1 0
možnosti
MK

....autorka má neskutečně těžký život,to se snad nedá přežít....

4 0
možnosti
VB

Na to jste přišel jak? Já si ničeho nevšimla ;)

0 0
možnosti
JP

J37i61r62i 11P16r10a30j35z

12. 12. 2020 11:44

Jedno pravidlo jsem se od žen naučil. Pokud něco říkají, tak je mám vyslechnout, ale neřešit. Prostě jen vyslechnout. Takže to dělám i tady, přečetl jsem si váš blog. Toť vše.

12 0
možnosti
VB

A to máte asi pravdu... Mnohdy si potřebujeme hlavně vylít srdce :) Žádné nevyžádané rady :)

0 0
možnosti
JJ

J67a93n 19J20i92r45k43a

12. 12. 2020 10:53

Nějak mi tam nesedí ta nadúroda obratu "by měla".

Proč? Kdo to určuje? Proč by měla naskočit na všechna ta "by měla"?

Jenom proto, že má nízké sebevědomí a neumí neplavat s davem podobně nesebevědomých městských husiček?

8 0
možnosti
VB

Je to o pocitech současných žen. Našeptavající hlas že "by měly"

0 0
možnosti
Foto

Dnes to nemají ženy ani jednodušší ani těžší. Mají to jiné. Každopádně nároky obecně na ženy vzrostly, a vlastně někdy to, že mají možnost dostatečného množství informací, jim paradoxně i může komplikovat život. Někdy možná až příliš přemýšlejí coby, kdyby a ňahňají se v sobě. Chce to najít ten správnej poměr jak být sama sebou a zároveň zvládnout ostatní role. Touha po dokonalosti je ten zabiják: opravdu není nutné plnit poslání matky, manželky, zaměstnankyně na sto procent. Je umění přehodit některé povinnosti na ostatní, protože i JÁ potřebuju svůj čas. Myslím ale, že tohle už aktuální generace žen chápou a situace se lepší (určitě už nemusíme fungovat jako naše matky a babičky). I přístup mužů se mění k lepšímu. Ta změna je opravdu vidět. A tak já to vidím nadějně...

8 0
možnosti
VB

Krásný, Johanko. Spousta žen se musí naučit být trochu sobec a myslet na sebe, ne jen všechny kolem. Ale to je podle mě taky kouzlo zkušenosti a moudro věku.

1 0
možnosti
AJ

Paní Beso za svůj dosavadní život nepochopila, že to co vše píše vůbec nemusí, záleží především na ní jak si to uspořádá a na rozdíl od našich babiček a dědečků zase spoustu těch věcí může.

Nelze nepominout nesmysl, že muži to mají super jednoduché a opouští ženy ve velkém, není to pravda, statistiky hovoří úplně jinak a mimochodem 70% žádostí o rozvod podávají ženy, (ano může to být dáno částečně leností mužů, ale to je na jinou diskusi) ......

2 0
možnosti
VB

Jsem ráda, že mi konečně někdo objasnil co jsem kdy pochopila a co nikoliv. Nesmírně se mi ulevilo!

A víte, že ty ženy podávají žádost o rozvod z nějakého důvodu? Třeba takového, že takhle už dát žít nechtějí?

PS: právě ležím v posteli, čtu diskuzi a manžel dělá dětem snídani a pro mě vaří kávu. Tak myslím, že jsem si "to" udělala docela hezky. :)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
VB
PS

P88e73t14r 82S27k15á18c29e77l

11. 12. 2020 23:25

K poslední větě - naše babičky a prababičky většinou žili šťastný život. Asi dnešní ženy tomu neporozumí, ale byly obklopeny milující rodinou. Ta i s manželem čítala někdy až 12 lidí. Až děti vyrostly a byly soběstačné, pomáhaly si vzájemně. To byla největší odměna za jejich úsilí při výchově potomků.

7 1
možnosti
ZB

Jasně, třeba moje prababička, kterou donutili rodiče vzít si chlapa, kterého nechtěla. Štěstí samo. A vůbec, ale vůbec to nebyla na stará kolena zapšklá stará babizna.

1 1
možnosti
Foto

Jsem ráda že jsem úplně out a mimo trendy, i se svým úplně normálním mužem.;-D

6 0
možnosti
VB

:) u nás se taky moc trendy nenosí :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5477x
Nadšená cestovatelka, zanícená tanečnice a také tak trošku spisovatelka. Věnuje se zejména ženským tématům a převážně nevážně. Neb humor je jí víc, než vlastní. 

Vydala zatím pět knih. V roce 2012 debutovala lechtivým čtením Sbírka motýlů, o rok později přišla neméně pikantní Sebelhářka a následně Dívka s vůní manga.

Čtvrtá kniha je o síle, energii a spiritualitě ženy. Kdybych tě nepotkal...  následována volným pokračováním: Když jsme se potkali... 

 

http://www.viktoriebeso.cz/ https://www.facebook.com/ViktorieBeso

viktore.beso@gmail.com